מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
תמוז
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
סטומפ
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

אדם בלנגה

צילום: אריק רוזנבלום

שורה תחתונה
המדלי הוא קטנוע שחביב על כמעט כל בוחני המערכת וככזה הגיוני שניקח אותו למבחן ארוך טווח ונראה איך הוא מרגיש גם אחריי שאבק הכוכבים מתפוגג.

 

קצת יותר בהרחבה
את הדייט הראשון שלנו עם המדלי ביצענו ברחובות הקסומים של איטליה בהשקה. המדלי הצליח לעשות רעש גם לפני אותו הדייט וזה בדמות הודעה לעיתונות. בעוד שבהשקה גילינו כמה הוא טוב ברחובות איטליה (גם כמה טובים מנועי ה- 150 של החבר׳ה האלה מאיטליה) אין תחליף למבחן דרכים מלא פה בארץ – גם כזה היה. אז אחריי שדיברנו על מה היה, בואו נדבר קצת על מה יהיה.

 

קורעים את הנילונים לראשונה
האמת שזה מצחיק לעצור ולהתעכב על זה, כי גם שבחנו את המדלי כשהגיע לארץ, קיבלנו אותו עם ניילונים – חדש חדש חדש. במבחן ארוך טווח יתחיל עבדכם הנאמן וכותב שורות אלו, אדם בלנגה. וככזה אתן דגש לנושאים החשובים לי, בתור רוכב עירוני שקטנוע זה כלי התחבורה היחיד שלו ביום יום.

 

על מה אשים דגש בחודש הקרוב?
    1. יכולות עירוניות, כמה קל להשתחל איתו? דינמיות עירונית.
    2. איכות נהיגה על בורות מע״צ בדרום תל אביב.
    3. תאי מטען ואחסון – אולי נתקין ארגז?

תגובה אחת ל פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל