מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
באמבלבי 204
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
1 על 1
רפידו
לרט
KTM עליון קוביה
באמבלבי 140 – 70
רוית עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אינדיאן שמאל
אייפקס
ברקום שמאל
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

ימאהה איקס-מקס 300 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

ימאהה איקס-מקס 300 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

צלם: אדם בלנגה

שורה תחתונה: החליף את ה-250 היוצא אך תופס נתח שוק גדול הרבה יותר, אנחנו עדים לפופולריות גבוהה בשוק, ומבינים למה.

 

אדם בלנגה

מזג האוויר נהיה עגמומי וגשום אבל האיקס-מקס שלנו יודע להרים את מצב הרוח גם בתנאי מזג אוויר קשים. רכיבה בגשם היא דבר שאני מחבב מאוד, רק בתנאי שיש לך את הציוד המתאים. הוצאתי את חליפת הסערה החמימה שלי ויצאנו לצבור עוד קצת קילומטרים מעל ה-3000. מצידו? הכל טוב

מערכות בטיחות הן דבר טריקי מאוד באופנוע. אם הן משולבות היטב הן כלי עזר מצוין שהופך שימוש במצבי קצה לנעים יותר מהנהוג; באיקס-מקס אנחנו שמחים לבשר כי גם בקרת האחיזה (ניתנת לניתוק זריז) וגם ה-ABS עובדות כמצופה – אפילו במצבי גשם בהם ציפינו שתהיה פגיעה ביכולותיהן.

את החודשים האחרונים עם האיקס-מקס הנאמן אנחנו יכולים לסכם כחוויה חיובית כמעט לחלוטין. שהרי אם לא היינו חווים פנצ׳ר טורדני לפני מספר חודשים לא היה לנו שום דבר מיוחד לספר עד עכשיו. פה טמון הקסם של הקטנועים האלה, שבקלות כמעט בלתי נסבלת מסתכלים לכולם בעיניים ועושים הכל טוב ובלי לבקש הנחות – בדרך לטבריה הוא הרגיש בבית בדיוק כמו בפקקים של תל אביב, בנס הרים הוא הוכיח את עצמו כפרטנר מצוין לרכיבות ליווי, וזה עוד כשהוא עמוס בציוד.

 

אסף לביא

זאת הפעם הראשונה שאני רוכב על האיקס-מקס 300, הופתעתי לגלות קטנוע זריז וקליל שמהווה קפיצת מדרגה באבולוציה של קטנועי המנהלים מכורסאות נוחות עם מנועים עצלים לקטנועים מלאי חיים, זריזים ועם זאת מפנקים באחסון נדיב, נוחות גבוהה ואיבזור רב. האיקס-מקס 300 מרגיש טוב יותר מקטנועי 400 מהדור הקודם ואפילו מתקרב לקטנועי 300 זריזים וקטנים ממנו. עיצובו יוקרתי, תפעולו קל ונעים ובמחירו סביר להניח שיהפוך ללהיט מכירות שיכול לאיים אפילו על אחיו הגדול, הטי-מקס.

 

מוטו בוחן | ימאהה X-Max 300 ברכיבה ראשונה + ארוך טווח

ימאהה איקס-מקס 300 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

ימאהה איקס-מקס 300 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

תעודת זהות

 

YAMAHA X-MAX 300

 

מחיר על הכביש: 36,309 ש"ח

 

דרגת רישיון: A1

 

דרגת זיהום אוויר: 1

 

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

 

נתונים טכניים

 

מנוע: 4 פעימות, יחיד צילינדר, מקורר נוזל, מוזרק דלק

 

נפח: 292 סמ"ק

 

קירור: נוזל

 

הספק: 28 כ"ס ב- 7,250 סל"ד

 

מומנט: 2.9 קג"מ ב- 5,750 סל"ד

 

בלם קדמי: דיסק בקוטר 267 מ"מ

 

בלם אחורי: דיסק בקוטר 245 מ"מ

 

 

מדידות

 

מידות כלליות:

אורך 2,185 מ"מ, רוחב 775 מ"מ, גובה 1,415 מ"מ

 

מידות צמיגים: קדמי 120/70-15 אחורי 140/70-14

 

גובה מושב: 795 מ"מ

 

בסיס גלגלים: 1,540

 

משקל רטוב: 179

 

קיבולת מיכל דלק: 13 ליטר

 

2 תגובות ל ימאהה איקס-מקס 300 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

  1. יצא לי לעשות סיבוב בהמשך לדברים הטובים שעלו בטורים שלכם, כי מעולה, ממתין לזמינות / מלאי הם נחטפו

    • חום ברונזה על קטנועים או אופנועי ספורט זאת אחת היציאות המכוערות EVER
      קטנועי "מנהלים" אף פעם לא היו נוחים!!!! מרגישים בזה אחרי חצי שעה, ולא ברכיבות קצרות. ברכיבות קצרות אפשר גם לשבת על כיסא מסמרים. משלמים מחיר כמו לאופנוע יקר, ומקבלים כלי מעפן, עם ביצועים מעפנים, ויציבות של ווספה מעפנה. מי המטומטם שמשלם על החרא הזה 37 אלף ש"ח? תשובה: אותו מטומטם שקונה ממטרו מוטור. פחחח…

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל