fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

עמית משיח

צילום: אדם בלנגה

איזה יפה! אה, זה לא וספה? כך זה נשמע בדר"כ כשאנחנו רוכבים ברחבי העיר על הצ'יל 125 של UM Global. האמת שזה די מובן – עם צבע תכלת ועיצוב רטרו שמזכיר משהו שבין וספה ללמברטה, קשה לסובבים להתעלם ממנו. הצ'יל מגיע אלינו מהודו, שם יודעים דבר או שנים על תחבורה זולה להמונים ועל, ובכן, צ'יל.

כזה הוא הקטנוע שנועד להיות יפה ולנייד את רוכבו בסטייל ברחבי העיר. הוא עושה הכל רגוע ויביא אתכם למחוז חפצכם ללא יומרות מיוחדות – כל עוד מדובר במחוז שנמצא בקרבת מקום. בפרק הקודם הצ'יל הגיע אלינו עם 5 ק"מ טריים בלבד על השעון וכבר החל לאסוף קילומטרים למד האוץ שלו ועכשיו יש לו כבר 750 קילומטרים. במהלך מאות הק"מ שגמע הצ'יל לא נרשמו תקלות מיוחדות, בכל מקרה הוא צפוי גם לעבור בדיקה מקיפה למכלוליו – בטיפול סוף ההרצה הקרב ובא.

הצ'יל שימושי ונוח והוא כל מה שתרצו לבקש בקטנוע עירוני – יש לו רצפה שטוחה מקדימה, וו תלייה קטן תחת הכידון, מושב נוח גם לשני רוכבים ובגאז' נפתח עם מקום לציוד כאשר ישנו גם תא אחסון קדמי עם שקע USB. הדבר היחיד שהציק לחלק מהבוחנים בתפעול הוא פקק הדלק שנמצא בתחתית הרצפה השטוחה ומחייב התכופפות של ממש כדי לתדלק.

איכות החומרים סבירה, אך פה ושם צצות להן בעיות בפלסטיקה שאופי הרכבתה מצריך שיפור קל. המתגים הם גם לא המילה האחרונה באיכות, ולשונית הכיסוי של הסוויץ' נשברה מהר מאד בהכנסה לא אגרסיבית של המפתח. המהירות המירבית שלו כ-102 קמ"ש, די והותר למרחב העירוני, על פרבריו והכבישים המובילים אליו.

כבר בתחילת השהות הקצרה בה הוא נמצא אצלנו במערכת, מסתמן הצ'יל ככלי נוח וזריז, חולץ פקקים מעוצב, וכל זה במחיר של 11,900 ש"ח.

ממשיכים בדרך – נפגש בדיווח הבא.

 

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל