fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

זה קצת לא נעים להודות, ועוד באותו הגליון בו אנו מתגאים ביכולות תלת הגלגל ביום סערה וגשם, אבל את הדרך הלוך וחזור אל הנבחן הטרי מצרפת עשינו עם הקטנוע הזעיר של UM. אז גם הוא עמד באותן רוחות, סערות, ברקים ורעמים – במרחב המחיה הטבעי שלו כמובן, בעיר, אבל גם רוח הפרצים על גשר ההלכה שמעל נחל האיילון לא יכלה לו.

תנאי מזג אוויר גשומים הם גם הזדמנות טובה לבדוק אטימה של תא המטען ושל לוח המחוונים, שניהם נותרים יבשים מבפנים ושומרים על הציוד או האלקטרוניקה, בהתאמה.

גם הפרופיל הקובייתי של הצמיגים (אה-לה-סקרמבלר) עוזר הן בפינוי המים והן בטיפוס על מדרכות חלקלקות ואפילו רכיבה בשביל עפר נרשמה ללא תקלות – את ליל הסערה הקשה בילה הצ'יל הקטן מתחת לעמודים. אנחנו שומרים על הכלים שבשירותנו…

 

ומה עוד היה לנו החודש?

1,200 ק"מ סה"כ על האודומטר,

מתוכם 500 החודש. טיפול הרצה בעלות 350 ₪, במוסך היבואן בנתניה, אורך כשעה וכולל החלפת נוזלים ומסננים, חיזוק והידוק ושלל בדיקות כמקובל בתום האלף הראשון.

 

צריכת הדלק ממשיכה להיות מרשימה, גם אחרי ההרצה, ועומדת על 1:32 קמ"ל.

הפלסטיקה מחוברת היטב ואין קרקושים או חריקות, הכל עובד חלק והקטנוע מספק את העבודה הבסיסית לה נוצר.

 

המחיר נותר נמוך: 11,900 ₪ 'על הכביש', ולגבי סעיף המראה וקהל היעד, נספר שבבוקרו של אותו ליל סערה חורפי שבסופו כזכור חנה הצ'יל מתחת לעמודי הבניין, נשמעה שיחה ערה בין אחד השכנים לבין בתו החיילת… בואו רק נגיד שהיא חושבת שהוא חמוד ונראה טוב, והשכן מברר פרטים על היבואן ועל הוצאת רשיון A2.

 

מחירי החלפים זולים: 30 ₪ לפלאג, ו-210 ₪ לסט רצועה, משקולות ומשולשים.

טיפול נדרש כל 3,000 ק"מ, קטן בעלות 350 ₪ וגדול בעלות של 750 ₪.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל