מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
1 על 1
רוית דדוש עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
KTM שמאל
סטפן
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
סטומפ
אייפקס
הארלי שמאל
ברקום שמאל
HJC
מתלה לקסדה
כרמיאל קוביה שמאל

בשירות המערכת | ימאהה YZF-R3 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

בשירות המערכת | ימאהה YZF-R3 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

בצל התעוררות הספורט המוטורי בישראל, בזמן בו בכל שבוע יש אימון מסלול אחד לפחות על מסלולי המירוצים הישראלים – שלושה: פצאל, ערד, מוטוסיטי, למי שעוד לא שמע -ישנם מספר אופנועים שמככבים על המסלול, רובכם אותי תצפו לשמוע שמות שמסתיימים או מכילים הרבה פעמים את האות R, אבל לא כך המצב, דווקא אופנועים כדוגמת ה-RC390 של ק.ט.מ והימאהה YZF-R3 הם הכוכבים, אופנועי 300 סמ"ק (בערך), המיוצרים במזרח ומיועדים לרכיבה יום יומית בכביש הציבורי, עם דגש על העירוני.

איך קרה שדווקא אלו הפכו למכונות המירוץ החדשות? האם הם מסוגלים לספק את הסחורה לצד רכיבה יום יומית? בדיוק בשביל זה הצטיידנו בימאהה R3, רגע לפני שיגיע לכאן הדגם החדש שהוצג החודש ולפני עונת המירוצים הבאה. האם ניתן להנות מאופנוע 300 סמ"ק ברכיבה ספורטיבית לצד שימוש יום יומי? איך ירגישו עליו מספר בוחנים שלנו, גם המנוסים ביותר?

 

"יצאנו לבדוק" -מנחם הורביץ.

 

300 סמ"ק זו מדרגת חובה לכל מי רוצה לראות את עצמו ממשיך לרכוב! בטח ספורטיבי ; לגדול לאט בנפח וליהנות על דו גלגלי עוד שנים רבות וטובות.

אז לקחנו את הגרזן שמציעה ימאהה לקטגוריה החמה ואנחנו מבטיחים למצות איתו ואותו – עד שיבואו דברים על סיפוקם.

מדובר באופנוע בעל היגוי זריז מאוד, אולי אפילו זריז מדי,  ישיבה מעט זקופה (יחסית לספורט קיצוני), הוא מתאים גם לרכיבה ספורטיבית (במגבלות הנפח), נוח גם לרכיבה מנהלתית בעיר ללא הצורך בריצה אחרי סל"ד גבוה, בלמים טובים (עם ABS), ובכלל – סביבת רכיבה טובה.

עם נתוני פתיחה כאלה – כל שנותר לנו הוא לקרוא לחברי המערכת, על-פי תור, כמובן (אנחנו משתדלים לשמור על הנימוס גם כשאנחנו תחרותיים): שיתנו ברכם באספלט ויעלו דעתם על הכתב.  ולנבחן הטרי נאחל הצלחה ורק רכיבות טובות.

 

כמה דברים שכבר בולטים ושווים דיווח:

לוח השעונים קריא בכל תנאי הדרך, המראות יציבות ומכסות שטח נרחב, הגנת הרוח טובה – גם במהירויות שהשתיקה יפה להן והכידון, הגבוה-למרות-המראה-הספורטיבי, מצטרף אל מיקום מעולה של הרגליות וריפוד איכותי למושב הרוכב – מה שמייצר תנוחת רכיבה נוחה לאורך זמן.

את המשך המעללים עם הספורטאי הצעיר, מה חוסנו של המנוע, ואיך לשמור על מהירות פניה – בדו"ח הבא.

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל