fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

צפו: מארקז בא אל רוסי להתנצל – ומגורש בבושת פנים

צפו: מארקז בא אל רוסי להתנצל – ומגורש בבושת פנים

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

התקרית בין מארק מארקז לבין ולנטינו רוסי בסיום מירוץ המוטו GP בארגנטינה – מארקז נכנס ברוסי ומפיל את רוכב ימאהה תוך כדי ניסיון עקיפה פראי – גבתה ממארקז לא רק מחיר נקודות אליפות רבות אלא גם גררה את השפלתו וביזויו כאשר ביקש להתנצל בפני ולנטינו רוסי. הוידאו המצורף מתעד כיצד מארקז מגיע לפיטס של רוסי, כאשר אוצ'יו מנהל הקבוצה וחברו הקרוב של רוסי, מבחין במארקז ומייד דורש מהרוכב הספרדי לעזוב את המקום, בהטיחו במארקז "אחרי מה שעשית יש לך את החוצפה עוד לבוא לכאן?". מארקז נראה המום ועוזב את המקום.

היריבות בין רוסי לבין מארקז, ניצתה בפיצוץ בסוף עונת 2015 במירוצים במאלזיה ובאוסטרליה, עם עקיפות ונגיחות והפלות, שכחה בעונות לאחר מכן, אולם טעה מי שחשב שהמטענים השליליים בין מי שהיה הרוכב הגדול בעולם לבין מי שהחליף אותו, לא נשארו, והתקרית בארגנטינה מבהירה זאת ומוסיפה ומעצימה. מנהלי האליפות שמו את מארקז במהלך הסבב בארגנטינה עמוק בין הכוונות שלהם וכול עבירה שלו במירוצים הבאים תגרור עונש כבד, הונדה מצידה מצויה בלחץ לאחר שדני פדרוסה נזקק לניתוח בעקבות ההתעופפות בארגנטינה, שבאה כזכור לאחר עקיפה פראית של רוכב ימאהה זרקו, עליה דווקא לא הוענש. לכן הונדה המאבדת רוכב בכיר בקבוצת רפסול הרשמית תדרוש ממארקז להירגע, אך במקביל תפעיל את התותחים הפוליטיים שיש לה מול הנהלת האליפות שתוריד את הפוקוס מבכיר רוכבי הונדה ותסתכל טוב יותר על רוכבים אחרים.

רוכב העבר האיטלקי הגדול אגוסטיני מגן על המהלך של מארקז

"אנחנו יכולים לדון על חוקים ומה אסור או מותר, אבל אין מה לעשות, סיכון זה הספורט שלנו. בפורמולה אחת הם זורקים את עצמם בעקיפות ומעיפים זה את זה החוצה, זה המשחק, אנחנו כמובן משתדלים לא לעשות את זה יותר מדי. מארקז טעה והוא התנצל, אני מקווה שלא יעשה זאת שוב, אבל לא היה צריך להעניש אותו על המהלך הזה. למה להעניש את מארקז ולא רוכבים רבים אחרים שעשו בדיוק אותו דבר במהלך המירוץ?? אם אנחנו בוחרים בפסילות על מהלכי עקיפה עדיף שנישאר בבית, זה קשה מאוד להיות מדויק מושלם בעקיפה, ומה שקרה למארקז קרה לי וקרה לכול רוכב מירוצים טוב, ואני שולל בתוקף את האשמות ממחנה רוסי כי מארקז כיוון לרגליו של רוסי כאשר ניסה לעקוף אותו".

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל