fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

SWM חושפת סקרמבלר 440 רטרו

SWM חושפת סקרמבלר 440 רטרו

אם תנסו לרכוש את אחד מאופנועי השטח של SWM אשר הצליחו במירוצים בשנות השבעים של המאה הקודמת, תיאלצו להיפרד מ-5,000 אירו וזה באירופה, עבור אופנוע 125 סמ"ק בן 42 שנה… עד כדי כך הם מבוקשים.

בשל כך משכה חשיפת SWM סקרמבלר חדש בתערוכת מילאנו תשומת לב, ה-SWM החדש בעיצוב אוף רואד של פעם, כולל המנוע, שמו של הסקרמבלר סיקס דייז מסיבות מובנות לאור ההצלחה של היצרן במירוצי טריאל (השם סיקס דייז החל בטריאל הסקוטי ב-1909).

המנוע בנפח 445 סמ"ק מקורר שמן/אוויר, גלז"י, הזרקת דלק וחמש מהירויות בתיבה. שלדת עריסת צינורות, מיתלים לא ממש למירוצי שטח אולי לסקרמבלינג… עם שני בולמים אחוריים נוסטלגיים, הגלגלים במידות סקרמבלר "19 קדמי ו-"17 אחורי. הפשטות, המינימליזם והמכלולים הבסיסיים מורידים את משקל הכלי ל-153 קילו בלבד (יבש), מה שעושה אותו אידיאלי לרוכבות ורוכבים פחות מנוסים, ממש כמו הסקרמבלר של דוקאטי שהחל את אפנת הסקרמבלר הנוכחית. דגמי SWM מיובאים לישראל וסביר שבקרוב נראה גם את סקרמבלר סיקס דייז.

  • תגיות:

2 תגובות ל SWM חושפת סקרמבלר 440 רטרו

  1. יש להם המון אופנועים מדהימים, ואני לא מדבר על אופנועי השטח, אלא silver vase וגראן מילאנו, אבל היצרן עדיין לא מספיק מוכר ואין מספיק ביקורות. הייתי בשמחה קונה אבל אני הונדאיסט מושבע וספק אם היצרן יוכל לעמוד בסטנדרטים שלי לגבי אמינות.. מה שכן אופנועים מדהימים למי שאוהב את הז׳אנר של אופנועים קלאסייםסקרמבלרים. הדוקאטים נחמדים אבל העיצוב שלהם מודרני מדי לטעמי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל