fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

מותג NIU מגיע לישראל ביבוא רשמי של UME

מותג NIU מגיע לישראל ביבוא רשמי של UME

אסף לביא

צילום: יצרן

אודות קטנועי NIU כבר סיפרנו כאן באתר מספר פעמים, בפברואר אף דיווחנו על הגעתם של הקטנועים לישראל ביבוא UMI, יבואנית רכבי שברולט וקאדילק (דרך חברת הבת שלה UME), כעת משחררת החברה הודעה רשמית על תחילת השיווק בישראל.

הדגם שמגיע לישראל בשלב זה הוא ה-NQi GT שכאמור מצויד במנוע חשמלי 3,000W שמביא אותו למהירות מרבית של כ-70 קמ"ש, הקטנוע מצוייד בשלושה מצבי רכיבה, מגיע לטווח רכיבה של עד כ-140 ק"מ. בנוסף, איבזורו כולל גם מערכת בלימה משולבת, תוארת LED, בקרת שיוט וצמד סוללות ליתיום-יון נשלפות של פנסוניק ששוקלות יחד כ-11 ק"ג.

מה שמקנה לקטנועים של NIU את התואר 'חכמים' הוא שימוש ב-NIU Cloud ECU, שלומד ומנתח את נתוני הרכיבה ומסוגל לעדכן את הקטנוע באופן אלחוטי, דרך אפליקציה יעודית שמאפשרת גם לראות נתונים של הקטנוע בזמן אמת, כוללת כלי אבחון וגם מערכת נגד גניבות ע"י התראה בסלולרי ואיכון של הקטנוע.

יאיר יונגר, סמנכ"ל שיווק ומכירות UME: "אנחנו שמחים להשיק בישראל את NIU מותג הקטנועים החשמליים המתקדם בעולם שמצטרף לארסנל הפתרונות החשמליים שאנחנו מציעים לניידות אורבנית חדשנית וירוקה, לצד Segway-Ninebot".

זיגהארט מישאלשן מנהל פעילות אירופה ב-NIU: ״אנחנו נרגשים להשיק את NIU בישראל, שהוכיחה עצמה כמעצמת מיקרו מוביליטי ולכן יש לה חלק חשוב ומכובד במהפכה החשמלית העולמית".

דגם ה-NQi GT Sport יעלה 16,490 ₪, ה-NQi GT Pro יעלה 20,990 ₪. אולם התצוגה ממוקם בדיזנגוף 291 תל-אביב.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל