fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר בדרך לייצור

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר בדרך לייצור

רון לב

צילום: MCN

לאחר שתמונות הריגול הראשונות נחשפו בתחילת 2017 נעשה באז חדשותי סביב האדוונצ'ר הקטן מבית ק.ט.מ, מהתמונות היה ניתן לראות נתונים מינימליים, כמו בולמי WP ארוכים, מידות גלגלים ותאורת LED דומה לזאת של דגם ה-790. כעת, לאחר שנה, העסק נראה קצת יותר מבטיח. כמה דברים השתנו, תמונות ריגול חדשות נחשפות ועוד פרטים צצים ברשת אודות האדוונצ'ר הקטן.

בראש ובראשונה ניתן לראות עיצוב בהשראת ה-790 אדוונצ'ר, עם יחידת ההינע המוכרת של הדיוק 390, אנו מצפים למנוע דומה מאוד, אולי מספר שינויים לטובת גמישות ושיוט נוח יותר. בהתאם למשפחת האדוונצ'ר של KTM נראה שגם ה-390 מציע שפע טכנולוגיה, כגון מסך TFT, מצערת אלקטרונית ומערכת ABS. ניתן לראות גם את מיכל הדלק שממשיך אל מתחת לכסא ומציע נפח ראוי לאופנוע אדוונצ'ר.

ה-390 אדוונצ'ר צפוי להגיע עם גלגלים בקוטר "19 קדמי ו-"17 אחורי, בשילוב בולמים ארוכי מהלך מבית WP, כמובן, בלמי דיסק גדולים, בדומה לאלו של אחיו לסדרת ה-390 ו-ABS ניתן לניתוק כסטנדרט, בדומה לדיוק 390.

מהתמונות ניתן לראות תושבות ארגזים ומגן רוח, בתמונות האחרונות נצפו עליו צמיגי מצלר טורנס, מגן רדיאטור, מגן מנוע מאלומיניום וזיווד מלא, סביר להניח כי אלו לא יגיעו כסטנדרט.

לסיכום, אנו מצפים בקוצר רוח להכרזתו של האדוונצ'ר החדש שיחמם את הסצנה ויישר קו עם שאר החברות הנמצאות בסגמנט האדוונצ'רים קטני הנפח, מתחריו, קוואסאקי וורסיס 300, ב.מ.וו G310GS, ה-CRF250 RALLY, סוזוקי וי-סטרום DL250 והרויאל אנפילד הימליאן 410 נמכרים בכמויות נאות במזרח וגם בשוק המקומי הקטן של ישראל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל