fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

HALO – אופנוע העתיד

HALO – אופנוע העתיד

אביעד רייס

צילום: יח"צ

דמיינו אופנוע שמתריע בפני סכנות בדרך, ויודע להתאים את עצמו בלחיצת כפתור למצבי רכיבה שונים. נשמע כמו חלום? מסתבר שזו כבר מציאות. 

חברת DAMON מונקובר קנדה, מייצרת את אופנוע העתיד. מבוסס על ה-R1 של ימאהה, בעל מנוע חשמלי, פיירינג מודפס בתלת מימד וכמות טכנולוגיה שלא מביישת כלי טיס מתקדם, ה-HALO של DAMON מציע חווית רכיבה בטיחותית ומתקדמת יותר מכל מה שאנו מכירים כיום.

מבחינת אנשי החברה, האופנועים הסטנדרטיים כלואים בסוג של עולם ישן, המגביל את הרוכבים לדפוס מסוים שלא משתנה בצורה משמעותית, ומונע מהם ליהנות מטכנולוגיית העתיד. בשונה ממה שאנו מכירים כיום, הטכנולוגיה של DAMON, מבוססת הענן, מייצרת חווית רכיבה שנבנית סביב ה-DATA. אין כאן כלי רכב שמציע טכנולוגיה בנוסף, אלא יחידה טכנולוגית חכמה ומתקדמת מאד, בעלת יכולת תנועה. 

מערכת ההתראה המתקדמת לאופנועים שנמצאת ב-HALO עונה לשם AWSM והיא מבוססת רדאר, חיישנים ומצלמות. המערכת עוטפת את האופנוע בהגנת 360, ומספקת בכל רגע נתון ניטור של הסביבה והתראה על איומים. המערכת מנטרת את התנהגות הרכבים מסביב ואנשי החברה מצהירים, שכל ה-"כמעטים" שחווים רוכבי אופנועים כל יום, כמה פעמים, פשוט נעלמים – הודות לטכנולוגיה המתקדמת של DAMON. 

המערכת מנטרת את המהירות, הכיוון והסביבה, ומסוגלת לקלוט עד 64 עצמים בפעם אחת. ההתראות מגיעות לרוכב במגוון דרכים: רעידות בכידון, הבהובי אורות, סימון על צג האופנוע ועוד. 

כל תגובה של המערכת החכמה נשמרת, ומועברת לרוכבי DAMON אחרים בזמן אמת דרך רשת 5G עצמאית. התגובות נשמרות ומגיעות לסימולטור הראשי, שם מנותרות ומשמשות לשיפור התגובה וההתנהגות בגרסאות חדשות שישלחו לרוכבים, שיוכלו להוריד אותן ולעדכן את האופנוע שלהם.

האופנוע המתכווננן הראשון מסוגו בעולם 

ליהנות מכל העולמות, בלי להחליף אופנוע. בלחיצת כפתור ניתן לשנות לחלוטין את הארגונומיה של האופנוע ולהתאים את הכידון, רגליות הרוכב והמושב, למצבי רכיבה שונים: רכיבה מנהלתית, ספורטיבית או תיורית. 

בשימוש בדגם ה-HALO, וגם ניתנת להתקנה על אופנועים אחרים 

את המערכת ניתן לקנות כמוצר מוכן ב-HALO שכבר נוסע ועובד, וגם להתקין על אופנוענים רגילים, ולמעשה היא נכנסה לשירות ניסיוני במספר ציי אופנועי משטרה בצפון אמריקה ובקנדה.

גלריה

2 תגובות ל HALO – אופנוע העתיד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל