fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

EICMA: ק.ט.מ דיוק 790 סטריטפייטר קיצוני כאן ועכשיו

EICMA: ק.ט.מ דיוק 790 סטריטפייטר קיצוני כאן ועכשיו

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אם הק.ט.מ סופר דיוק 1290 אר הציג רף חדש של קיצוניות כוחנית בכביש הציבורי, לאחיו הקטן הדיוק 790 הנחשף היום במילאנו בגרסת ייצור שתגיע לשווקי העולם במהירות ולישראל לא פחות מהר, יש פוטנציאל להביא את אותו אטרף – רק בדרך ספורטיבית ומהירה הרבה יותר בעולם העירוני האמיתי..

בניגוד לכול טרנד רכרוכי של השנים האחרונות עם אופנועים מתונים, חצי אוטומטיים, רפי כוח – ק.ט.מ כמו ק.ט.מ קיצונית כול הדרך בפרשנות שלה לאיך צריך להיות אופנוע כביש שני צילינדר. מנוע הטווין החדש בנפח 800 סמ"ק מייצר 105 כוח סוס, בעוד המשקל עומד על 169 קילו בלבד, זה שם מגוון רחב של מטרות מול הכתום החדש, למתחרים יש סיבה לדאגה, יחס הספק משקל שקשה לאופנועי שניים ואף שלושה צילינדרים המצליחים ביותר כיום בשוק להשוות.

במיוחד כשגיבוי לביצועים ולזריזות מסופק בדמות חבילת אלקטרוניקה מתקדמת, כולל ABS לסיבובים המתקדם, בקרת ווילי, קוויק שיפטר למעלה ולמטה סטנדרט, בקרת אחיזה נשלטת מלוח השעונים.

תגובה אחת ל EICMA: ק.ט.מ דיוק 790 סטריטפייטר קיצוני כאן ועכשיו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל