fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

EICMA: הונדה CB650R חדש

EICMA: הונדה CB650R חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת במילאנו את ה-CB650R, עליו דיווחנו עוד בחודש אוגוסט, בבסיסו עומד ה-CB650F המוכר, עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 650 סמ"ק שמספק בגרסת ה-R הספק גבוה ב-5% מהגרסת ה-F, וגם בסל"ד גבוה יותר 95 כ"ס ב-12,000 סל"ד ו-6.4 קג"מ ב-8,000 סל"ד, כאמור לא מוותר על המומנט שמאפיין את המנוע הזה בגרסת ה-F, בנוסף הונדה מתקינה סליפר קלאץ'.

העיצוב ברוח הנאו ספורט קפה, משפחת דגמים הכוללת CB125R, CB300R, CB1000R וכעת מצטרף אליה גם אח בנפח 650, המזלג שודרג לאחד הפוך בקוטר 41 מ"מ, קליפרים רדיאליים חובקים זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ מקדימה, לוח השעונים חדש ומערכת פליטה שונה.

לאחר שהשיל ממשקלו 6 ק"ג בתהליך המעבר מ-F ל-R, תנוחת הרכיבה משתנה וכעת הכידון מותקן רחוק ונמוך יותר והרגליות הולכות אחורה ומעלה, גובה המושב נותר 810 מ"מ.

למרות הציפיה, הונדה בוחרים שלא להחזיר את השם הורנט לדגם החדש ומסתפקים רק בסיומת R.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל