fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

עמית משיח

צילום: יצרן

הונדה מעדכנת את ספינת הדגל של, ה-CBR1000RR פיירבלייד ואת דגם ה-SP, הקרבי יותר.

עיקר השינויים הוא באלקטרוניקה: מערכת בקרת האחיזה מתפקדת בנפרד מבקרת ה'ווילי' – כשכל מערכת יכולה לקבל ערכים ותכתיבים שונים מן הרוכב, מחשב המנוע יודע להבחין בין סבסוב גלגלים (Spin) לבין 'פאוור-סלייד' או 'ווילי' ומתערב פחות – לפי דרישה.

ABS שיודע להתערב פחות מעל 120 קמ"ש (ובולם בחוזקה יתרה כשצריך אותו שם). את סדרת השינויים חותמת הגרפיקה שהיא חדשה השנה – בגוונים ובסכמה: הפיירבלייד מגיע בשחור עם פס כסוף, או אדום עם פס לבן ואילו גרסת ה-SP הקרבית, מגיעה בצביעת ה'טריקולור' המסורתית – כשהכחול בגוון כהה יותר מזה של השנים שעברו. יאמי.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל