fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

EICMA: הונדה איטליה מציגה צמד קונספטים

EICMA: הונדה איטליה מציגה צמד קונספטים

עמית משיח

צילום: יצרן

אז, מחלקת המחקר והפיתוח של הונדה איטליה, הממוקמת ברומא, מציגה השנה בדוכן הכנף האדומה – שני קונספטים, שונים האחד מהשני כרחוק מזרח ממערב, אבל חולקים לגמרי את הרעננות שבעיצוב, כמו גם את הגאונות השימושית שהם מציגים – כל אחד בתחומו.

הגיע הזמן לקרוא לילדים בשמם, לא ככה?

ובכן, הונדה CB125M – אופנוע נייקד עירוני, עם רמיזות עיצוביות בוטות של סופרמוטו עתידני, באדום לוהט, עם מסכת חזית קטנה – דמוית גולגולת של רובוט, עם תאורת לד רחבה, צמיגים שמנמנים ומעוררי תיאבון – מחוברים למתלים וזרועות קרביים למראה, מיגון ידיים לכידון וקווים זורמים שמתחילים במעלה מיכל הדלק ונגמרים ב'אין זנב' – שם נגמר המושב ומתחיל האור האחורי.

את המכלולים שלו, לוקח הנייקד הקטן של הונדה, מה-CB125R הכל-חדש של שנת 2018 – חשוב כמובן, לשוב ולציין כי המדובר בדגמי קונספט של מחלקת ה-R&D ולא במוצר מוגמר על המדף.

אח נוסף ומיוחד לפלטפורמה הוא ה-CB125X: אדוונצ'ר בגודל מלא, לבן כמו שלג, בעל תאורה חכמה וייחודית; פס לד אחד במרכז חזית האופנוע ועוד שני פסים כאלה – אחד בכל צד של קדמת הפירינג – זה אמור להוסיף נראות וגם לשפר את רוחב האלומה – לאותם לילות של ניווט במדבריות האורבניים, או משהו כזה… התוצאה, על כל פנים, מהממת. הרבה אופנועים מהסגמנט התיורי-הרפתקני יכולים רק להתקנא בצורה החלקה שבה מתמזג כל חלק ברעהו ובמראה האגרסיבי של ה-X, כולל את המשקף הזקור א-לה-דאקאר.

אנחנו אומרים – כן וכן.

וכמה שיותר מהר, וגם להעביר לנפחים הגדולים יותר… מי אמר 450?

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל