fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

EICMA: ק.ט.מ מחזקת את משפחת האדוונצ'ר ומחזירה את ה-690 SMC-R ואנדורו

EICMA: ק.ט.מ מחזקת את משפחת האדוונצ'ר ומחזירה את ה-690 SMC-R ואנדורו

עמית משיח

צילום: יצרן

הליין של ק.ט.מ מתמלא יותר מאי-פעם, צמד הלהיטים החדשים הראשון שמציגים האוסטרים הוא המשך ישיר לדגם ה-790 שכבר ראה אור בשנה החולפת – כשהפעם מדובר על שני דגמים דו-שימושיים: 790 Adventure ו-Adventure R; שניהם עושים שימוש במנוע החדש – שעבר מקצה התאמות לאופי הרכיבה הנדרש בסגמנט והוא כעת חזק וחלק יותר בסל"ד הנמוך בתמורה ל-10 כ"ס בהספק הסופי.

את התכנון של שני הדגמים האלו שאבו בק.ט.מ מהפידבק שהעלו הרוכבים ברחבי העולם ובשיתוף עם המידע שהצטבר בקבוצות המירוצים בליגות השונות, כל זה כדי לייצר כלי אדוונצ'ר אמיתי מצד אחד, ומצד שני שימושי לרוכבים.

מרכז כובד נמוך יחסית, שלדה חזקה ומתלים מתוצרת WP, כמובן, ומהלך של 200 מ"מ בדגם הרגיל ו-240 מ"מ ב-R, כמובן שגם מסך TFT – עם כפתורי שליטה מהכידון, קווים זורמים ומראה 'חייזרי' – כמצופה מהמותג. המשקל לא גבוה – לא נמוך, 189 ק"ג ללא 20 ליטר דלק במיכל. גובה המושב נע בין 830 ל-880 מ"מ, תלוי בדגם ובמצב המושב. בין הדגמים שינויים רבים כולל מרווח הגחון (233 מ"מ, 263 מ"מ ב-R), גאומטריית השלדה ובסיס הגלגלים. מערכות הבטיחות כוללות בקרת אחיזה בעלת 3 מצבים, כיבוי וראלי (אופציונלי בדגם הרגיל), ABS פניה, ניתן לביטול וסליפר קלאץ' מופעל כבל. מידות הצמיגים זהות וקרביות מאוד: 90/90-21 ו-150/70-1.

בגזרת 'הלוחמה העירונית הזעירה' – הלא היא הסופרמוטו – אנחנו שמחים לבשר על חזרתו של ה-690 SMC-R, מכונת מלחמה מושחזת היטב; עם 74 כ"ס ומעל 7 קג"מ, ABS פניה, בקרת אחיזה – גם בהטיה וקוויקשיפטר – כל אלה חדשים, ה-ABS יודע להתמודד עם החלקה מכוונת של האחורי – סופרמוטו אחרי הכל – לא ככה? המתלים מתכווננים מלא – WP Apex ואם כל זה לא מספיק, אז אפילו נוספו 1.5 ליטרים למיכל הדלק.

אח נוסף שנהנה מכל הטוב הזה הוא האנדורו R 690; גם כאן נמצא את כל החידושים והשדרוגים שבדגם הסופרמוטו, אלא שבדגם האנדורו הקרבי מתלי ה-WP הם מדגם Xplor, מתכווננים מלא, כמובן.

עוד חידוש מעניין הוא מיניבייק חשמלי לשטח העונה לשם SX-E 5 וצפוי להגיע אל השווקים לקראת שנת הדגם של 2020 (אם כי שמועות עיקשות מדברות על תחילת ייצור והפצה כבר בשנה הבאה). הוא קל משקל, ארגונומי לגילאים הצעירים (כולל אפשרות להגבהת המושב – עם גדילת הפרחח/ית), השלדה נלקחה מה-SX50 האגדי של החברה, המנוע צפוי להיות מקביל ל-50 סמ"ק גם הוא, טעינה מלאה תוך שעה בלבד והרבה 'בלינג'. בקיצור, הוא עתידני ומעניין ואנחנו כבר לא יכולים להתאפק עד שנוכל לספר משהו לאשה על זמן איכות משפחתי וניקח את הילדים לסיבוב התרשמות.

עוד שיפצורים ותוספות בליין הכתום נמצא בדגמים הגדולים: הסופר-דיוק 1290 GT ו-R, מכונות הסופר-נייקד והספורט-תיור האימתניות שנחשפו בחודש שעבר

וגם שורה ארוכה של שינויים בצביעה ובגרפיקה של האדוונצ'ר 1090R, הסופר-אדוונצ'ר 1290S והסופר-אדוונצ'ר 1290R.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל