מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
קונה אופנוע
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
רוית דדוש עליון
לרט
רפידו
אופנוסנטר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM שמאל
1 על 1
ברקום שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

EICMA: הונדה CB650R חדש

EICMA: הונדה CB650R חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת במילאנו את ה-CB650R, עליו דיווחנו עוד בחודש אוגוסט, בבסיסו עומד ה-CB650F המוכר, עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 650 סמ"ק שמספק בגרסת ה-R הספק גבוה ב-5% מהגרסת ה-F, וגם בסל"ד גבוה יותר 95 כ"ס ב-12,000 סל"ד ו-6.4 קג"מ ב-8,000 סל"ד, כאמור לא מוותר על המומנט שמאפיין את המנוע הזה בגרסת ה-F, בנוסף הונדה מתקינה סליפר קלאץ'.

העיצוב ברוח הנאו ספורט קפה, משפחת דגמים הכוללת CB125R, CB300R, CB1000R וכעת מצטרף אליה גם אח בנפח 650, המזלג שודרג לאחד הפוך בקוטר 41 מ"מ, קליפרים רדיאליים חובקים זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ מקדימה, לוח השעונים חדש ומערכת פליטה שונה.

לאחר שהשיל ממשקלו 6 ק"ג בתהליך המעבר מ-F ל-R, תנוחת הרכיבה משתנה וכעת הכידון מותקן רחוק ונמוך יותר והרגליות הולכות אחורה ומעלה, גובה המושב נותר 810 מ"מ.

למרות הציפיה, הונדה בוחרים שלא להחזיר את השם הורנט לדגם החדש ומסתפקים רק בסיומת R.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל