מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
ברקום שמאל
KTM עליון קוביה
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
HJC

EICMA: הונדה CB650R חדש

EICMA: הונדה CB650R חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת במילאנו את ה-CB650R, עליו דיווחנו עוד בחודש אוגוסט, בבסיסו עומד ה-CB650F המוכר, עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 650 סמ"ק שמספק בגרסת ה-R הספק גבוה ב-5% מהגרסת ה-F, וגם בסל"ד גבוה יותר 95 כ"ס ב-12,000 סל"ד ו-6.4 קג"מ ב-8,000 סל"ד, כאמור לא מוותר על המומנט שמאפיין את המנוע הזה בגרסת ה-F, בנוסף הונדה מתקינה סליפר קלאץ'.

העיצוב ברוח הנאו ספורט קפה, משפחת דגמים הכוללת CB125R, CB300R, CB1000R וכעת מצטרף אליה גם אח בנפח 650, המזלג שודרג לאחד הפוך בקוטר 41 מ"מ, קליפרים רדיאליים חובקים זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ מקדימה, לוח השעונים חדש ומערכת פליטה שונה.

לאחר שהשיל ממשקלו 6 ק"ג בתהליך המעבר מ-F ל-R, תנוחת הרכיבה משתנה וכעת הכידון מותקן רחוק ונמוך יותר והרגליות הולכות אחורה ומעלה, גובה המושב נותר 810 מ"מ.

למרות הציפיה, הונדה בוחרים שלא להחזיר את השם הורנט לדגם החדש ומסתפקים רק בסיומת R.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2