fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

עמית משיח

צילום: יצרן

הונדה מעדכנת את ספינת הדגל של, ה-CBR1000RR פיירבלייד ואת דגם ה-SP, הקרבי יותר.

עיקר השינויים הוא באלקטרוניקה: מערכת בקרת האחיזה מתפקדת בנפרד מבקרת ה'ווילי' – כשכל מערכת יכולה לקבל ערכים ותכתיבים שונים מן הרוכב, מחשב המנוע יודע להבחין בין סבסוב גלגלים (Spin) לבין 'פאוור-סלייד' או 'ווילי' ומתערב פחות – לפי דרישה.

ABS שיודע להתערב פחות מעל 120 קמ"ש (ובולם בחוזקה יתרה כשצריך אותו שם). את סדרת השינויים חותמת הגרפיקה שהיא חדשה השנה – בגוונים ובסכמה: הפיירבלייד מגיע בשחור עם פס כסוף, או אדום עם פס לבן ואילו גרסת ה-SP הקרבית, מגיעה בצביעת ה'טריקולור' המסורתית – כשהכחול בגוון כהה יותר מזה של השנים שעברו. יאמי.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל