מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
תמוז
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
רוית דדוש עליון
KTM עליון קוביה
1 על 1
הארלי שמאל
אייפקס
HJC
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

עמית משיח

צילום: יצרן

הונדה מעדכנת את ספינת הדגל של, ה-CBR1000RR פיירבלייד ואת דגם ה-SP, הקרבי יותר.

עיקר השינויים הוא באלקטרוניקה: מערכת בקרת האחיזה מתפקדת בנפרד מבקרת ה'ווילי' – כשכל מערכת יכולה לקבל ערכים ותכתיבים שונים מן הרוכב, מחשב המנוע יודע להבחין בין סבסוב גלגלים (Spin) לבין 'פאוור-סלייד' או 'ווילי' ומתערב פחות – לפי דרישה.

ABS שיודע להתערב פחות מעל 120 קמ"ש (ובולם בחוזקה יתרה כשצריך אותו שם). את סדרת השינויים חותמת הגרפיקה שהיא חדשה השנה – בגוונים ובסכמה: הפיירבלייד מגיע בשחור עם פס כסוף, או אדום עם פס לבן ואילו גרסת ה-SP הקרבית, מגיעה בצביעת ה'טריקולור' המסורתית – כשהכחול בגוון כהה יותר מזה של השנים שעברו. יאמי.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 סדרת ה-500