מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
רפידו
פרפקט קוביה שמאל
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
ברקום שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
תמוז
KTM עליון קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

EICMA: הונדה מעדכנת את הפיירבלייד ל-2019

עמית משיח

צילום: יצרן

הונדה מעדכנת את ספינת הדגל של, ה-CBR1000RR פיירבלייד ואת דגם ה-SP, הקרבי יותר.

עיקר השינויים הוא באלקטרוניקה: מערכת בקרת האחיזה מתפקדת בנפרד מבקרת ה'ווילי' – כשכל מערכת יכולה לקבל ערכים ותכתיבים שונים מן הרוכב, מחשב המנוע יודע להבחין בין סבסוב גלגלים (Spin) לבין 'פאוור-סלייד' או 'ווילי' ומתערב פחות – לפי דרישה.

ABS שיודע להתערב פחות מעל 120 קמ"ש (ובולם בחוזקה יתרה כשצריך אותו שם). את סדרת השינויים חותמת הגרפיקה שהיא חדשה השנה – בגוונים ובסכמה: הפיירבלייד מגיע בשחור עם פס כסוף, או אדום עם פס לבן ואילו גרסת ה-SP הקרבית, מגיעה בצביעת ה'טריקולור' המסורתית – כשהכחול בגוון כהה יותר מזה של השנים שעברו. יאמי.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2