fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

EICMA: הונדה מחדשת את סדרת ה-500

EICMA: הונדה מחדשת את סדרת ה-500

אסף לביא

צילום: יצרן

את העדכון של הונדה לסדרת ה-500 המצליחה של הונדה ניתן להגדיר נכונה כריענון קל, כלומר הכל נשאר נאמן למקור תוך כדי עדכון קל בכל אספקט.

ה-CB500X, ה-CB500F וה-CBR500R מקבלים רענון עיצובי, בעיקר באזור מסכת החזית, ה-X מקבל משקף גבוה יותר והמקור שלו מתקצר, הג'אנטים גם כן חדשים כשהקדמי צומח ל-19 אינץ'. בדגמי ה-CBR וה-F השינוי העיצובי מתון יותר.

הונדה משנה טיפה את המנוע כך שיתן יותר כוח בסל"ד הבינוני, שם כעת הוא גבוה ב-5% אחוזים מקודם. שלדות האופנועים משתנות גם הן מעט – אך לא בצורה דרסטית. לוח השעונים חדש ועדכני, משותף לכל סדרת הדגמים וגם ל-CBR650R וה-CB650R, מציג כעת סוף סוף גם מכוון הילוכים. המשקלים משתנים וכעת עומדים על 197 ק"ג ל-CB500X, ה-CBR500R וה-CB500F שוקלים 192 ק"ג. ה-X מתפנק במהלך מתלים ארוך מלפני כן בעוד ה-CBR מקבל סליפר קלאץ' וקליפ-אונים שעוברים אל מתחת למשלוש ויוצרים תנוחת ריכבה מעט יותר ספורטיבית. כל הדגמים מקבלים אגזוז חדש.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל