מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
רפידו
סטומפ
רוית דדוש עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
1 על 1
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC

EICMA: הונדה מחדשת את סדרת ה-500

EICMA: הונדה מחדשת את סדרת ה-500

אסף לביא

צילום: יצרן

את העדכון של הונדה לסדרת ה-500 המצליחה של הונדה ניתן להגדיר נכונה כריענון קל, כלומר הכל נשאר נאמן למקור תוך כדי עדכון קל בכל אספקט.

ה-CB500X, ה-CB500F וה-CBR500R מקבלים רענון עיצובי, בעיקר באזור מסכת החזית, ה-X מקבל משקף גבוה יותר והמקור שלו מתקצר, הג'אנטים גם כן חדשים כשהקדמי צומח ל-19 אינץ'. בדגמי ה-CBR וה-F השינוי העיצובי מתון יותר.

הונדה משנה טיפה את המנוע כך שיתן יותר כוח בסל"ד הבינוני, שם כעת הוא גבוה ב-5% אחוזים מקודם. שלדות האופנועים משתנות גם הן מעט – אך לא בצורה דרסטית. לוח השעונים חדש ועדכני, משותף לכל סדרת הדגמים וגם ל-CBR650R וה-CB650R, מציג כעת סוף סוף גם מכוון הילוכים. המשקלים משתנים וכעת עומדים על 197 ק"ג ל-CB500X, ה-CBR500R וה-CB500F שוקלים 192 ק"ג. ה-X מתפנק במהלך מתלים ארוך מלפני כן בעוד ה-CBR מקבל סליפר קלאץ' וקליפ-אונים שעוברים אל מתחת למשלוש ויוצרים תנוחת ריכבה מעט יותר ספורטיבית. כל הדגמים מקבלים אגזוז חדש.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל