מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
רפידו
באמבלבי 140 – 70
אינדיאן שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אייפקס
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

EICMA: הונדה איטליה מציגה צמד קונספטים

EICMA: הונדה איטליה מציגה צמד קונספטים

עמית משיח

צלם: יצרן

אז, מחלקת המחקר והפיתוח של הונדה איטליה, הממוקמת ברומא, מציגה השנה בדוכן הכנף האדומה – שני קונספטים, שונים האחד מהשני כרחוק מזרח ממערב, אבל חולקים לגמרי את הרעננות שבעיצוב, כמו גם את הגאונות השימושית שהם מציגים – כל אחד בתחומו.

הגיע הזמן לקרוא לילדים בשמם, לא ככה?

ובכן, הונדה CB125M – אופנוע נייקד עירוני, עם רמיזות עיצוביות בוטות של סופרמוטו עתידני, באדום לוהט, עם מסכת חזית קטנה – דמוית גולגולת של רובוט, עם תאורת לד רחבה, צמיגים שמנמנים ומעוררי תיאבון – מחוברים למתלים וזרועות קרביים למראה, מיגון ידיים לכידון וקווים זורמים שמתחילים במעלה מיכל הדלק ונגמרים ב'אין זנב' – שם נגמר המושב ומתחיל האור האחורי.

את המכלולים שלו, לוקח הנייקד הקטן של הונדה, מה-CB125R הכל-חדש של שנת 2018 – חשוב כמובן, לשוב ולציין כי המדובר בדגמי קונספט של מחלקת ה-R&D ולא במוצר מוגמר על המדף.

אח נוסף ומיוחד לפלטפורמה הוא ה-CB125X: אדוונצ'ר בגודל מלא, לבן כמו שלג, בעל תאורה חכמה וייחודית; פס לד אחד במרכז חזית האופנוע ועוד שני פסים כאלה – אחד בכל צד של קדמת הפירינג – זה אמור להוסיף נראות וגם לשפר את רוחב האלומה – לאותם לילות של ניווט במדבריות האורבניים, או משהו כזה… התוצאה, על כל פנים, מהממת. הרבה אופנועים מהסגמנט התיורי-הרפתקני יכולים רק להתקנא בצורה החלקה שבה מתמזג כל חלק ברעהו ובמראה האגרסיבי של ה-X, כולל את המשקף הזקור א-לה-דאקאר.

אנחנו אומרים – כן וכן.

וכמה שיותר מהר, וגם להעביר לנפחים הגדולים יותר… מי אמר 450?

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל