מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
לרט
ברקום שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
סטפן
סטומפ
לרט
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC

EICMA: בנלי במתקפת דגמים חדשים ל-2018

EICMA: בנלי במתקפת דגמים חדשים ל-2018

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בנלי חושפת הבוקר שורה ארוכה של דגמים חדשים, עם מגוון מנועים, עיצוב ויעוד המעלה את היצרן האיטלקי סיני לרמה חדשה של היצע ותחרותיות בכול שווקי העולם. החל מסינגל 400 מקורר אוויר המותקן באופנוע המכונה "אימפריאל" בעיצוב בריטי קלאסי אותנטי המייצר 20 כוח סוס – ועד 752S טווין פאוור נייקד מתקדם 750 סמ"ק המייצר למעלה מ-80 כוח סוס. בתווך דגמי ליאונצ'ינו, הדגם האייקוני של בנלי משנות השבעים של המאה הקודמת הזוכה לחידוש כנייקד 500 טווין, בליין החדש גם  402S קרוזר כוחני עם מנוע טווין 400, תחום האדוונצ'ר מכוון לפלח הצעיר והמחיר הזול, 250 סמ"ק אדוונצ'ר סיגל מקורר מים, והצעירים גם יהנו מה-125 החדש של בנלי מאפשר כניסה לאופנוענות במחיר הזול האפשרי. כול דגמי בנלי החדשים יוצעו למכירה בעולם החל מהחצי השני של 2018 ואז יגיעו גם לישראל.

 

בנלי 752S

נייקד בינוני עם מנוע טווין מקבילי, בנפח 750 סמ"ק, מקורר מים ומוזרק דלק, המפיק 81.6 כ"ס ב- 9,000 סל"ד. המצערת האלקטרונית שולטת על כל העניין ומציגה בפעם הראשונה מבנלי הסינית כטכנולוגיה מתקדמת באופנוע מתוצרתה. מקדימה מזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ (!) עם מהלך של 117 מ"מ. זוג דיסקים מקוטר 320 מ"מ נעזרים בקליפר ראדיאלי בעל ארבע בכונות לעצור את ה- 752S. מידות הצמיגים ספורטיביות, מקדימה 120/70-17 ומאחור 180/55-17 ומיכל הדלק מכיל 15 ליטרים. אין ספק שאם יגיע לארץ יעזור לבנלי להשתלב בשוק המקומי.

 

לאונצ'ינו 500 ספורט

אנחנו נתעלם מהדימיון לגרסת האבארט' של הימאהה XSR ונתרכז בעיקר: אופנוע בינוני, זול ומעוצב מדהים מבנלי.
מנוע ה-500 סמ"ק כבר מוכר לנו מדגמים אחרים של היצרנית. טווין מקבילי, מקורר מים, מוזרק דלק, המפיק 47 כ"ס ב- 8,500 סל"ד ומומנט של 4.6 קג"מ ב- 6,000 סל"ד. בתחום המיתלים נמצא גם כאן מזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ, דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר ראדיאלי בעל ארבע בוכנות. הצמיגים, במידות 120/70-17 ו- 160/60-17 מותקנים על ג'אנטים שפיצים שמשלימים את הלוק.

 

בנלי 402S

גם כאן ננסה להתעלם המדימיון לדוקאטי דיאבל ונתנחם בעובדה שהבנלי 402S מביא את העיצוב המדהים הזה לנפח קטן ובכך מנגיש את החלום למי שאינו יכול לקנות מפלצת 1200 סמ"ק ב- 200,000 ש"ח.
המנוע, טווין מקבילי בנפח 400 סמ"ק, מפיק 39.4 כ"ס ב- 9,000 סל"ד ו- 3.6 קג"מ ב- 7,000 סל"ד. מקדימה מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 125 מ"מ, זוג דיסקים בקוטר 260 מ"מ מקדימה ויחיד בקוטר 240 מ"מ מאחור. קליפר ראדיאלי בעל ארבע בוכנות משלים את המראה הקרבי מקדימה ומידות הצמיגים מרשימות ביחס לנפח ועומדות על 120/70-17 מקדימה ו- 160/60-17 מאחור. גובה המושב 740 מ"מ ומיכל הדלק מכיל 16 ליטר.

 

 

TRK251

גרסה קטנה ל- 502 שהגיע בשבוע שעבר לארץ. מנוע סינגל בנפח 250, מפיק 25.8 כ"ס ב- 9,250 סל"ד ו- 2.16 קג"מ ב- 8,000 סל"ד. מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מקדימה, דיסק בפרפרי 280 מ"מ וקליפר בעל ארבע בוכנות נותנים לפרונט לוק אגרסיבי וכנראה שגם יעבדו בהתאם. הג'אנטים היצוקים רומזים שה- TRK לא מתכוון להתלכלך בשטח ובעצם יוצר קטגוריה משלו, אדוונצ'רים קטנים ללא כוונות שטח.

 

אימפריאל 400

העיצוב פוגע בדיוק בנקודה ומגובה במנוע אולד-סקול בנפח 400 סמ"ק, מקורר אוויר עם גל-זיזים יחיד ונתונים "של פעם", 19.7 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט מקסמלי 2.85 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. השלדה עריסה כפולה מברזל, מזלג קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ, זורע אחורי עם זוג הבולמים ודיסק יחיד מקדימה מבטחיים שהיופי והאופי זהים. מידות הצמיגים 110/90-19 ו- 130/80-18.

 

לאונצ'ינו 250

כאן מוצא עצמו מנוע ה- 250 של ה- TRK251 וה- BN251 באופנוע מסדרת הרטרו-מודרני של בנלי, הלאונצ'ינו. מפרטו הטכני זהה לזה של ה- TRK251.

 

BN125

מנוע מקורר אוויר בנפח 125 סמ"ק מפיק 11.1 כ"ס שאולי לא נשמעים הרבה אבל יספיקו לזאטוט הקליל. ה- BN הקטן מצויד בהזרקת דלק ומערכת CBS. הדיסקים בקוטר 260 מ"מ ו- 240 מ"מ מקדימה ומאחור. מזלג הפוך בקוטר 35 מ"מ וצמיג אחורי בקוטר 130 מ"מ מנסים לפצות על חוסר הכוח בעזרת מראה.

2 תגובות ל EICMA: בנלי במתקפת דגמים חדשים ל-2018

  1. מגיע כל הכבוד והרבה כבוד על כל הדגמים המעניינים והיפים והכי חשוב מחיר מחיר כל הכבוד

  2. אופנועים מאוד מעניינים .ניראים טוב פלוס נמתין למחירים ואני בטוח שיפתיעו אותנו לטובה

תגובות

אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל