מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
באג'אג' מגדילה את אחזקתה בק.ט.מ
אופיר דואק
צילום: יצרן
הרומן בין ק.ט.מ לבאג'אג' ממשיך להתהדק. לאחר שבשנת 2007 רכשה באג'אג' 14.5% ממניות ק.ט.מ והגדילה את חלקה ל-40.7% מהמניות ב-2010 תרכוש באג'אג' נתח נוסף מק.ט.מ. על פי דיווח של המגזין הכלכלי אקונומיק טיימס צפויה באג'אג' לרכוש עוד 6.3% ממניות ק.ט.מ וכך יגדל חלקה בחברה האוסטרית ל-47%.
בראיון למגזין אישר מנכ"ל באג'אג' רג'יב באג'אג' והוסיף כי אין בכוונתם להיות בעלי המניות העיקריים של ק.ט.מ. למעשה הדבר לא אפשרי שכן 51% מהמניות מוחזקות בידי מנכ"ל ק.ט.מ סטפן פיארר ויו"ר הדירקטוריון רודולף קנונז.
באג'אג' היא יצרנית האופנועים השניה בגודלה בהודו וייצרה בשנת 2011 11 אלף אופנועים מתוך 81 אלף אופנועים אותם ייצרה ק.ט.מ. על פי התוכניות צפויה באגאג' להיות אחראית עד שנת 2015 ל-50% מכלל הייצור של אופנועי ק.ט.מ. כעת מתבסס שיתוף הפעולה בין שתי החברות על הדיוק 125 ו-200 המיוצר במפעל המשותף בהודו יחד עם הבאגאג' פולסאר 200NS המבוסס על הדיוק הקטן בעקיפין. ברור שעל מנת להגיע למספרים כאלו צפוי שיתוף הפעולה לכלול כלים משותפים נוספים אך כרגע לא ידוע על דגמים כאלו.
בצבע קארי
יהיו זולים כמו של הצ'יקן טיקה
הם קונים את כל העולם לאט לאט ובטוח..
הם יוציאו דגם חדש לאיזה הנפילד עם שם של KTM.
לפחות שם אצליח לרכב על KTM במחיר ריצפה.
אתם יכולים לקנות גם את דוקאטי על הדרך, הם לא סגורים על מרצדס
מבצע קטמ במחיר של ציקן טיקה
בחסות: באג'אג'
שמישהו יצעיד את החברה הזאת קדימה, הודו זה אימפריה היום