מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
שרקו
KTM עליון קוביה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM שמאל
לרט
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
1 על 1
HJC
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל

דגמי 2012 של סי-דו בישראל

דגמי 2012 של סי-דו בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

אמנם אנחנו רק בראשיתו של האביב, אך מכיוון שקצר פה כל כך האביב ההכנות לקיץ בעיצומן. במסגרת ההכנות חושפת 'עופר אבניר' המייבאת את אופנועי הים של סי-דו את דגמי החברה המעודכנים לקראת 2012. נכון לעכשיו, אין שינוי בהיצע הדגמים אך שינם מספר עדכונים המבדילים את גרסאות 2012 מקודמותיהן.

בפסגת ההיצע ממשיכה לשכון משפחת ה-RXT/RXP בעלת מנוע הרוטאקס המוגדש המספק 260 כ"ס שדגמיה זוכים למספר שדרוגים. ה-RXP X260RS הדו-מושבי קיבל השנה את שוקע ה-T3 החדש בעל מבנה מדורג וכנפונים מתכווננים למען יציבות משופרת. עוד התווספו עדכונים בלוח המחוונים עם תצוגה על רמת התגבור של מגדש העל. מחיר ה-RS הוא 92 אלף ש"ח. לעומתו ה-RXT X aS260 התלת-מושבי שמהווה את פסגת ההיצע של סי-דו זוכה בנוסף לשוקע ה-T3 החדש גם לקשת ייצוב עדכנית למניעת צלילת חרטום וכנפונים אחוריים חדשים. מערכת ה-  I Contorlהייחודית והמתלים המתכווננים נותרו ללא שינוי ומחירו של ה-aS260 עומד על 112 אלף ש"ח.

משפחת הביניים, ה-GTX, זוכה למערכת מתלים חדשה וארגונומיה חדשה למושב לטובת שיפור בנוחות. מחירי המשפחה מתחילים ב-81 אלף ש"ח עבור ה-GTX155 ועד ל-109 אלף ש"ח ל-GTX IS. עבור בעלי המשפחות והרוכבים הסולידיים ימשך שיווק דגמי ה-GTI/GTS  שמחירם מתחיל ב-62 אלף ש"ח. אירוע ההשקה המסורתי של סי-דו אמור להיערך בחודשים הקרובים.

גלריה

6 תגובות ל דגמי 2012 של סי-דו בישראל

  1. הערסים הרו את התדמית של הכלים האלה כמו את התדמית של טרקטורנים.

  2. מה מלמדים שם? חישוב מרחק בלימה?! זה מאוד פשוט: אם אתה שם ברקס על 260 כ"ס במרינה בהרצליה, אתה נעצר סופית בלימסול.

  3. אפשר איזה טרמפ קטן. אל דאגה-נסתדר שלושתנו איכשהו על שני מושבים.

  4. אמנם הערסים הרסו את התדמית של האופנועי ים אבל זה עדיין הצעצוע הכי כיף שקיים!!

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2