fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

האופנוע של סאניאנג הגיע לישראל

האופנוע של סאניאנג הגיע לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

בתערוכת מילאנו האחרונה ניצב בדוכן של סאניאנג אופנוע קטנטן בשם SB250 Wolf. סאניאנג שמוכרת באירופה ולנו בעיקר בזכות הקטנועים אותם היא מייצרת אך בשווקי המזרח מציעה גם סדרת אופנועים קטני נפח תחת השם Wolf כשה-SB250 שהוא האחר הבכיר במשפחה. תערוכת מילאנו הייתה ההזדמנות של סאניאנג לערוך לאופנוע בכורה אירופאית וכעת הגיע ה-SB250 לישראל ושיווקו מתחיל בימים אלו. אגב, בניגוד למה שניתן לחשוב אין מדובר באופנוע הראשון שסאניאנג משווקת בישראל שכן בשלהי שנות ה-80' כאשר נכנס היצרן הטאיווני לשוק הישראלי היציע בין דגמים גם אופנוע קטן נפח בשם דיו שלא זכה להצלחה. הפעם סביר להניח שהמצב יהיה אחרת שכן היום המצב בשוק הישראלי שונה לחלוטין כשסאניאנג מובילה במכירות הכלים הדו-גלגלים בארץ וגם האופנוע עצמו הוא אטרקטיבי בהרבה .

ה-SB250 הוא אופנוע מודרני למראה המצויד במנוע סינגל מוזרק ומקורר מים המציע 24.5 כ"ס. גם יתר המכלולים בהחלט לא מעידים שמדובר באופנוע תקציב: תיבת 6 הילוכים, דיסקים פרפריים מלפנים ומאחור כשמלפנים ניתן למצוא אפילו קליפר רדיאלי 4 בעל  בוכנות.
במטרו מוטור מיעדים את האופנוע בעיקר עבור מורי הנהיגה אבל גם רוכבים חדשים בעלי רישיון A1 הם קהל יעד. מחירו של ה-SB250 בישראל יעמוד על 32,985 ש"ח מה שהופך אותו, בהתאם לייעודו כאופנוע מתחילים, לאלטרנטיבה מעניינת בשוק אופנועי ה-250 המתפתח בארץ. מחירו של ה-SB זול בכ-5,000 ש"ח מההונדה CBR250 שזכה להצלחה גדולה בשנה החולפת וב-4,000 ש"ח מהק.ט.מ דיוק 200 ששיווקו יחל גם בקרוב. במהלך השנה צפוי להגיע ארצה גם הסוזוקי אינזומה 250 ומסתמן שהקרב על הרוכבים מוגבלי הרישיון רק ילך ויתחמם.

סאניאנג SB250 – מפרט טכני

מנוע צילנדר יחיד, 249.4 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 24.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 2.35 קג"מ ב-6,000 סל"ד
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי
אחורי: מונושוק
בלמים קדמי: דיסק פרפרי 288 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי: דיסק 222 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
צמיגים קדמי: 110/70-17
אחורי: 140/70-17
בסיס גלגלים 1,320 מ"מ
גובה מושב 790 מ"מ
מיכל דלק 14 ליטר
משקל   173 ק"ג (רטוב)

גלריה

20 תגובות ל האופנוע של סאניאנג הגיע לישראל

  1. עם כל הכבוד שהקטנועים של סאן יאנג מוצלחים מודבר באופנוע ראשון שלהם ומבחינה פסיכוליגית אין יתרון מחיר משמעותית. בשביל עוד 5 אלף ש"ח אנשים יעדיפו ללכת על ההונדה הספורטיבי יותר ועם השם המוכח

  2. 44 אלף ש"ח? שיורידו את המחיר ל35 אלף כמו המחיר של ה-CBR 250

  3. לא טוב לכם? אל תקנו
    33 אלף ש"ח זה אלה מחיר לאופנוע 250 חדש. אם הוא יהיה אמין כמו הקטנועים שלהם ו עסקה מצויינת. לא כולם מחפשים משהו ספורטיבי עם פוזה אלא כלי יעל לנסיעות יומיומיות

  4. הלו למד, תן לעבור, אתה מהסס בצומת כבר שעה הגיב:

    במותג מוכר, מאוד פופולארי ואמין עסקינן.

  5. נראה לי שהיתרון הבולט יהיה זמינות ומחיר החלקים.

  6. פעם היה פה מעין אופנוע בנפח 50 סמ"ק של סוזוקי- שהחריד מתים בטורים רצחניים, הוא היה יקר, אבל הנוער אהב אותו.

  7. ממילא כל הבינוניים האלו שהם "יפנים טהורים" וגם זה- מיוצרים במלזיה עם חיזוק מאינדונזיה. רד לחניה ותקרא מה רשום על הצמיג שלך.

  8. עם רשיון הביניים שלי- אני ניגשת לבדוק, תודה על החשיפה ותעדכנו לגביי הסוזוקי בבקשה.

  9. אתה שומע את עצמך? למה לשלם 33 אלף ש"ח על אופנוע טאיוואני? כשאפשר בעוד 5 אלף שקל לקנות הונדה???
    בזכות אנשים כמוך חברות כמו מטרו נהנות למכור מוצר שאיכותו יירודה במחיר גבוהה…
    (ושלא נדבר על ההונדה..אמינות,ערך שנשמר,שרות לקוחות..)

  10. עדיין החברה לפחות לא תפשוט את הרגל ותעלם כמו כל הסינים האלו שהביאו לארץ…

  11. לך על איזה סאניאנג כל שהוא ויצא לך פחות כסף.

  12. הכלי נראה מעולה,רק המחיר גבוה ליצרן שבה ממקום של בינוניות,אני מאמין שייקנו אותו בגלל חלקים,ובטח המנוע שלו מאוד אמין, אבל הם יפסידו המון לקוחות מול היצרנים היידועים בגלל ההפרש הנמוך יחסית

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל