fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

נפתחה ההרשמה למחזור מרץ של הדרכות הרכיבה

נפתחה ההרשמה למחזור מרץ של הדרכות הרכיבה

מערכת דוגרי

צילום: Zoobri photo team

אנו מודים לכם על פנייתכם אך לאור הביקוש הרב ומספר המקומות המוגבל נאלצנו לסגור את ההרשמה להדרכה לחודש מרץ, 48 שעות מרגע פתיחתה.

נא עקבו באתר דו"גרי על פתיחת מועד חדש שיעודכן בקרוב.

לאחר מספר חודשים בהם היו הדרכות הרכיבה של דו"גרי מיועדות עבור רוכבי מועדוני הבורגמן והוי-סטרום אנחנו שמחים לחזור ולפתוח סבב נוסף לציבור הרחב. המחזור החדש מיועד לאופנועים וקטנועים בנפח של 400 סמ"ק ומעלה ויערך במתכונת של ערב עיוני ויום תרגול מעשי.

הערב העיוני יערך ביום חמישי, 15/3 בשעה 18:00 וייערך כשלוש שעות, כאשר ביום שבת ה-17/3 תערך ההדרכה המעשית בסדום ערד, היציאה תהיה ב6:00 בבוקר מאיזור מחלף אלוף שדה.
המדריכים בקורס יהיו ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י, תומר לשר, אביקם גור ואולג שרקי.

עוד חוויות משתתפי קורס דו"גרי:

סיפורה של אביטל בנדר (ינואר 2012 בורגמן)
שירת הליוותנים (מחזור דצמבר 2011 לרוכבי הבורגמן)
בלוג של הילה (מח' אוקטובר 2011)
סיפורו של ינון (מח' יולי 2011)
מכתבה של לילית (מח' יולי 2011)

לגלריית התמונות מהדרכת הרכיבה – הכנסו

 

 

 

37 תגובות ל נפתחה ההרשמה למחזור מרץ של הדרכות הרכיבה

  1. האם תוכלו לתת תשומת לב לנושא. אשמח לשמוע.תודה

  2. ממתין לזה כבר חודש ימים
    תודה.

  3. ממליץ בחום, הייתי במחזור אוגוסט.

  4. עשיתי את הקורס ביוני,
    ניתן להירשם שוב לצורך ריענון?

  5. ההדרכות היו בחינם ואז עם פרו ריידינג הן עלו כסף מפני שעשה אותן בית ספר מקצועי. עכשיו זה שוב בלי פרו ריידינג אבל ממשיכים לקחת כסף. למה??? אני מעדיף לעשות אופנוען מאומן אם לוקחים לי תשלום

  6. חבר סיפר לי שזה כיף וחשוב. אהבתי את הבלוג של אביטל.

  7. לוקחים כסף בשביל שישראלים כמוך ישאלו שאלות. נראה לך שקורס כזה עולה בחינם להרים? יש הוצאות מסביב שהתשלום נועד לכסות עליהן. אתה מקבל קורס בחצי מחיר של בית ספר מקצועי עם מדריכים מקצועיים ובעלי ניסיון ושם וגם יש לך טענות. אל תדאג, אף אחד לא עוקץ אותך.

  8. אני מבקש ממך לא להרשם…ומקווה שלא תהייה בקורס שאני אהייה.
    מה הפלא שבעולם שונאים יהודים. אתה הדוגמא החיה …..

  9. עברתי את כל הקורסים.
    עברתי את אופנוען מאומן אצל גידי. היה טוב למדתי ויישמתי את מה שלמדתי.
    עברתי קורס גם אצל כפיר לווין (במקרה אחד מהמדריכים שלי היה תומר לשר שמדריך גם בקורס הזה) . ועברתי הדרכה במסגרת דוג"רי. הכל כמעט אותו הדבר, פרט לכך שבדו"גרי הטביעו לי בראש את תשומת הלב בכביש וקיבלתי כמה טיפים שכבר חסכו לי יותר מתאונה אחת. והדובדבן, מבחינתי, הייתה הרכיבה לערד. הדבר הזה נתן לי להתחבר לאופנוע שלי ברמה שלא הכרתי מעולם. אם תעבור את הקורס תבין. רק מילים טובות יש לי להגיד על המייזם הזה. ושיתמידו בו ויחסכו חיי אדם. שי.

  10. החוצפה שלך זה דבר לא יאמן. בא להקיא.
    בכל מקרה אני נרשמתי אז אני מבקשת לשים איתי בקורס רק אנשים איכותיים כאלו שחשובה להם הבטיחות ובאים להפנים כל פיסת מידע שיש לאנשים כמוכם להעביר. אם תביאו לשם וואחשים כפויי טובה שבאים לעשות פוזות אני לא משתתפת.

  11. הייתי לפני כמה חודשים ונהניתי בטירוף! למדתי המון ויש מצב שזה אפילו הספיק להציל אותי מאז. אני ממליצה לכל רוכב לעבור כזו הדרכה!

  12. לא החלטתי היכן נהניתי יותר – במפגש העיוני עם המדריכים שהסבירו בכזו תשוקה וראית את האהבה לדבר בעיניהם בזמן שסחפו אותך אל תוך הסברי בטיחות חשובים ודוגמאות מחייהם האישים. או בסדום ערד שם בסובלנות ובסבלנות הסבירו והדגימו והדריכו ודאגו שחוץ מללמוד פעולות מצילות חיים – שגם נהנה בטירוף! הצער היחיד שלי הוא שכבר עשיתי את ההדרכה כי אני רוצה לעשות אותה שוב !
    אז תודה לכל המדריכים והנרתמים שעושים עבודת קודש ומשקיעים מזמנם כדי להציל את חיינו!

  13. מספר 7 שואל שאלה מעניינת, לפני שאתה קופץ עליו עם ה"ישראלי מכוער" שלך.

    הרי זה היה בחינם בהתחלה.
    אח"כ, שילבו את פרו-ריידינג והיה מחיר שבהחלט אפשר להגדיר סימלי. הכל אחלה ועובדות.

    עכשיו, נראה שחזרו למתכונת המקורית. אכן, להרים כזה דבר זה לא חינם אבל גם בקונסטלציה הראשונית זה לא היה זול להפיק ובכל זאת הרימו, כי זו הייתה המטרה – הדרכה בחינם.
    אז למה עכשיו לא?
    הרי האמתלה לעלות הקורס שנה שעברה הייתה נטו בגלל הצטרפות פרו-ריידינג והיה כמעט קונצנזוס על כך שזה לגיטימי כי העלות סמלית וכי מעורב פה בית ספר.
    אז מה האמתלה היום?

  14. דבר ראשון, אני מסכימה עם 19 – מן הראוי שיסבירו למה פתאום זה התחיל לעלות כסף. לא שיש לי בעייה לשלם למדריכים מחיר סמלי על הזמן שהם משקיעים בנו בשבת, סתם קצת שקיפות תהיה נחמדה 🙂

    ודבר שני, הייתרון הגדול של הקורס הזה מבחינתי הוא בזמנים שלו. בשונה מאופנוען מאומן וחבריהם, שלא עושים את ההדרכות שלהם בשישי-שבת, דבר שמאוד מקשה עלי ללכת לאחת כזו כי בהרבה עבודות, כמו העבודה שלי, לא משחררים באמצע השבוע, ההדרכה הזו מתמקדת בסוף השבוע כך שהיא מצויינת מבחינתי ומתחשבת בנו, האנשים העובדים… אני נרשמתי 🙂

  15. נכון שבהתחלה זה היה בחינם אבל כנראה שעם כל הכוונות הטובות אי אפשר להציע פרוייקט כזה בחינם לאורך זמן לכן גובים תשלום מינימלי, פחות מחצי מעלות של קורס דומה, בשביל לכסות את העלויות. הישראלים רוצים כל דבר בחינם וכל הזמן חושבים שדופקים אותם. מה עדיף? שאנשים יפסידו כסף ואחר כך המיזם יסגר כי לא יהיה אפשר לעמוד בזה? בסך הכל מדובר במיזם שנועד לתת כלים מצילי חיים במחיר שווה לכל נפש אז מספיק להתמרמר, בעצם לא, תמשיך. להתמרמר לא עולה כסף

  16. כבר ידוע איפה תתבצע ההדרכה העיונית?
    תודה

  17. כל מי שמשתתף בקורס מקבל הסבר מדוייק בדיברי הפתיחה שלי, לאן הולך הכסף. ולידיעה כללי שתדעו, הכסף חוזר חזרה לקהילה למטרות טובות בלבד. לידיעתכם גם סטפן וגם אני שיזמנו את המייזם הזה עובדים ותורמים את זמננו לקורס ללא כל תמורה כספית. תודה .ניסים ברדה.

  18. האופנוענים הם לא קהילה? ואופנוענים ללא תקציב הם לא קהילה? חבל שקם משהו שנועד לתרום באמת ממקום תמים של טל שביט וגלגלו את זה למשהו אחר לחלוטין.. ענייני התשלום לדו"גרי שכביכול פועל בצורה תמימה מוזרים מאוד. אם הכל תמים ובהתנדבות – תסבירו לאן הולך הכסף?

  19. מספיק רוכב אחד שמחליק וכולם אחריו כמו דומינו. אתם לא מכירים את היכולות רכיבה של החברים בקבוצה ואם ישנה מיומנות להתמודד איתו.

  20. ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י ואחרים, רוצים להיות מיליונרים. אז הם בחרו לעשות הדרכה לאופנוענים במחיר של 350 שקלים לאחד.
    א. שווה לך לשלם 350 שקלים שאולי יצילו את חייך? בוא תלמד.
    ב. לא שווה לך? אתה יודע לבד ולא צריך ללמוד כלום? אל תבוא.

    זה הכל, תודה רבה.

    ולמען הסר ספק, ניסים ברדה טרח והקדיש מזמנו להסביר לך לאן הולך הכסף.
    עדיין שתי האופציות פתוחות בפניך.

  21. במקום לברך על היוזמה ועל הזמן שאנשים משקעים, יש לא מעט מקטרים! הלו….. כל המקטרים: אף אחד לא מאלץ אותכם בכך להרשם. על הזמן של האנשים, המקום והמדריכים צריך לשלם! אישית אני חושב שהצחיר סביר והוגן ואני לא מבקש דין וחשבון לאן הולך התשלום. אני נרשם כדי לנסות לשפר את הרכיבה ולא כדי לקבל דבר מה בחינם. מי שלט מתאים לו, שלא יבוא. בכלל, אני לא מאמין שמי מהאנשים שגולשים באתר זה לא מסוגל לשלם את מחיר ההדרכה. זה רק צרות עין.
    למערכת דוגרי ולמדריכים, אתם עושים עבודת קודש ואל תתיחסו לכל הקוטרים.

  22. תירשם לקורס…. תגיע לקורס…. תיגש אלי…. תקבל פרוט מדוייק. עד אז אתה אוויר….ולא כל כך נקי.

  23. המארגנים לא צריכים להסביר לאן הכסף הולך.
    כן ירבו קורסים כאלה אולי בעתיד יבוצעו שני מחזורים בחודש ?

  24. ניסים, קניתי. 24 אתה אוויר ולא נקי.

  25. אני הייתי בקורס הראשון החל מחידוש הקורסים (לאחר מותו של טל שביט)וכבר אז היתה עלות לקורס. המחיר הוא סמלי ביותר (בהשוואה לעלות בקורסי רכיבה מתקדמת השונים) . לא חושב שמדריכים שמשקיעים ממרצם בהקניית יסודות רכיבה לאחרים צריכים לעבוד בחינם… אנא אנשים לא להיות גרידים, אנחנו לא נזקקים בכל זאת מי שיש לו אופנוע יש לו אמצעי או שניים. תהנו מהקורס הוא שווה.

  26. והיה מעולה שילמתי בשמחה במיוחד לאור העלות הקטנה לעומת האחרים אפילו שזה קורס על קצה המזלג קיבלתי ממנו המון
    ולכל המלעיזים ניסים וסטפן ושאר הצוות שלא מפרו ריידינג היו איתנו ביום הראשון בחלק העיוני ותרמו מניסיונם ומזמנם שאני בטוח שכל אחד מהם היה שמח לבלות את הערב בביתו עם משפחתו ולא מול זבי חותם שכמונו

  27. מתי אזובי הקיר יזכו גם לנחת ?

  28. מתי צפוי קורס לקטנועים? אני מחכה כבר מנובמבר! כל הכבוד על היוזמה

  29. מתי יפורסם המיקום של מפגש ההדרכה ביום חמישי 15.03.12?

  30. אני קורא את התגובות של חלק מהאנשים ופשוט לא מאמין.כבר השתתפתי בהדרכה כזו ואני מודה למדריכים המעולים.מי שיש לו עין צרה על הכנסה מוצדקת של אחרים שטורחים ומשקיעים שילך לפסיכולוג ולא להדרכת נהיגה.נ.ב- בעצם כל כך קמצנים שגם לשם לא ילכו.מקסימום יזמינו פופקורן לסרט צרוב שרואים בבית.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל