fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה ישראל: בתנופה קדימה

הונדה ישראל: בתנופה קדימה

אופיר דואק

צילום: יצרן

חודש ינואר הוא חודש בו תמיד עוסקים בסיכום השנה שחלפה ונערכים לשנה שרק החלה. גם בענף הדו-גלגלי זו תקופת הסיכומים ולאחר שמטרו מוטור סיכמה את השנה שלה עושה זאת מאיר יבואנית הונדה. כפי שכתבנו בכתבת הסיכום השנתית, שנת 2011 הייתה שנה מצוינת עבור הונדה שמכירותיה זינקו בלמעלה מ-70% ומסרה 1,136 אופנועים וקטנועים. העלייה במכירות התבטאה בכל קטגוריות הנפח, אך הגידול המשמעותי בנתח השוק נרשם בקטגורית ה-250 עד 750 סמ"ק בה מחזיקה הונדה כעת  28% מהשוק ובקטגורית ה-750 סמ"ק ומעלה (18% מהשוק).

להונדה היו מספר להיטים ב-2011 ובראשם ה-PCX המעוצב ממנו נמכרו כ-300 יחידות, כמות נאה מאד בהתחשב בכך שהוא אינו מהזולים בקטנועי ה-125. עוד להיט הוא הויז'ן שנחת בקיץ וממנו נמכרו 130 יחידות, יותר יחידות מאשר הליד אותו הוא החליף מכר בשנה שלמה. מבחינת זינוק באחוזים התבלט הסילברווינג 600 ששילש את מכירותיו (70 יחידות) בין היתר הודות לפעילות מועדון עניפה. 
מי שבאמת הפתיע ונפח קצת תקווה בשוק האופנועים הוא ה-CBR250 החדש שמכר 120 יחידות ויחד עם הקאוואסקי נינג'ה 250 הופך את קטגורית אופנועי ה-250 סמ"ק למשמעותית ביותר מבחינת מכירות אופנועים בישראל.

לקראת 2012
ההונדה CBR1000RR כבר נחת בישראל והמשלוח הראשון נמכר כולו אבל הבשורה הגדולה של הונדה השנה, והכלי עליו ינתן דגש חזק הוא האינטגרה המסקרן. הונדה אינטגרה נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה ומציע חבילה טכנולוגית מעניינת הכוללת מנוע טווין מקבילי, תיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת והנעה סופית באמצעות שרשרת.
האינטגרה צפוי לנחות בארץ לקראת חודש מרץ והוא ימוצב מול הימאהה טימקס החדש שאמור להגיע גם הוא באותה תקופה. תג המחיר לא ידוע עדין אך צפוי להיות דומה לזה של הטימקס כשמול האופי הספורטיבי והתדמית הבעייתית של הטימקס ישלוף האינטגרה יתרונות בדמות חישוקים גדולים יותר והבטחה לחסכוניות בדלק הודות לשילוב המנוע/תיבה. יהיה מסקרן מאד לראות האם האינטגרה יהיה זה שיצליח לאיים על הקטנוע הגדול הנמכר ביותר בישראל בעשור האחרון.
בתחום הקטנועים צנועי הנפח כרגע לא צפויים חידושים והלין של הונדה ימשיך להסתמך על הויז'ן החדש כמו גם על ה-PCX.

יחידת ההנעה של האינטגרה נמצאת גם בליבם של צמד אופנועי תקציב שהוצגו אף הם במילאנו, ה-NC700X וה-NC700S. מבין השניים צפוי ה-X  בעל האופי תיורי/הרפתקני לנחות בארץ אך עם תיבת הילוכים רגילה ולא עם התיבה כפולת המצמדים שמוצעת בעולם כאופציה. בהונדה ישראל מעדיפים להשאיר את התחום האוטומטי אצל הקטנועים לעת עתה גם משיקולי מחיר. ה-X אמור להיות אופנוע כניסה במחיר נוח וזול יותר מההונדה טראנסאלפ, הווה אומר הרבה פתחת לרף ה-70 אלף ₪ שהיעד הוא הקאוואסאקי ורסיס 650 המצליח.
בקצה השני של סקאלת המחיר אמור לנחות ההונדה קרוסטורר החדש המתבסס על מנועו של ה-VFR1200. כיאה לאופנוע כשאמור להתחרות בב.מ.וו R1200GS  יציע הקרוסטורר מפרט טכני עשיר ואופציות אבזור רבות והמחיר יהיה בהתאם.

אחרי שנים ארוכות שהונדה נעדרה משוק אופנועי הדו"ש והשטח צפויה 2012 להיות שנת מפנה. ה-CRF250L, שהוצג בתערוכת טוקיו עם מנועו של ה-CBR250 ויצורו יחל בקרוב, יגיע ארצה בחצי השני של השנה ואמור להכניס את הונדה לתחום הדו"שים הקטנים. גם דגמי המוטוקרוס של החברה צפויים להגיע לארץ ברגע שיאושרו תקנות יבוא אופנועים לשימוש ספורטיבי בתקווה להפוך את הונדה למותג דומיננטי בקרב רוכבי השטח. לאור החדירה הלא רעה של דגמי HM מוטו המבוססים על אופנועי הונדה אין סיבה שזה לא יקרה.

גלריה

30 תגובות ל הונדה ישראל: בתנופה קדימה

  1. לקח לHM כמעט 3 שנים למכור עד עכשיו בערך 100 כלים. זו חדירה לא רעה? ולאופנועים שמבוססים על הונדה?? זו לדעתי חדירה רעה מאוד

  2. הונדה סוג של שלמות מוטרית בידיים חובבניות.
    המוסך בניהולו של דיקטטור
    המכירות מתאמצים להביא אותך ואז שוחטים לך את האופנוע בטרייד אין.
    לשמחתי אני היום בסוזוקי כבר שנה ונהנה וזה לאחר פאקינג 13 שנה בהונדה !!!
    מישהו שיתעורר ויקח את המותג המצויין הזה כמו שצריך וידע לשווק ולהחזיר את בניו המשוטטים בחוץ הביתה

  3. בכלל כל השינוי שעובר על הונדה נרהא בשטח ומרגישים שמישהו מקשיב לרחשי השוק.
    חברה מקצועים שמחפשים לך את מה שאתה צריך ולאו דווקא רוצה.
    נהניתי לבצע עסקה בסניף שוקן.
    למרות שזה סך הכל PCX אבל היחס והשרות והסבלנות מסבירים הרבה.
    הרישיון כבר שודרג ולקראת האביב נעלה לראשונה בעזרת השם על CBR250.
    רועי הנה אני בא 🙂

  4. שלום ותודה לאופיר. אני נשבע לכם, אני מחפש כבר חצי שנה xr250 אפילו יד עשירית. הונדה- תתמכרו נמוך ואני מזמין.

  5. הפי.סי.איקס בצבע אדום יין מקסים. אנחנו זוג צעיר וגרים ליד בן שמן. אנחנו עם פי.סי.איקס. אני מאוד אוהבת אותו, הוא יודע לצאת מהר מעקיפות, בן זוגי מרביץ ספיד רק כשהוא לבד.

  6. אני מציע למכור את הכלייה השמאלית עבור הסי.בי.אר RRRRR

  7. על מה מדובר ואיך זה עובד? תודה על הסיקור.

  8. שלום, לדעתי יבואן הונדה לא צריך להביא גם את הקרוסטורר וגם את ה אנ.סי. מספיק אחד מהם. בהצלחה ושנה אזרחית טובה-נקווה שעם מצב כלכלי טוב יותר לרוכבים וליבואנים.

  9. שלום לאתר דו"גרי, רציתי לומר שעצם זה שאני רואה יותר הונדות בכביש סביבי, זה אכן המצב שתיארתם השנה. כל אופנוע של הונדה- זו ליגה אחרת לגמרי. ראיתי את ההשקה של הnc700x באתרים מחו"ל. זו חללית סופר הייטק.

  10. את הבחורה על הקרוס טורר לנסיעת מבחן!

  11. הנינג'ה הקטן הגיע קודם, הcbr 250 כבר ייתן לו בראש- באותו המחיר: הם שניהם נותנים ביצועים של 400 כמו כלום.

  12. הוא חייב להשאר בגבולות מחיר הטי.מקס . אבל פחות 2500 ש"ח. שייקנו בכלל.

  13. שלום רב. תודה על המידע. אם תוכלו לארגן מבחנים השוואתיים: טי.מקס- אינטיגרה. סי.בי.אר 1000 – גי.אקס.אר 1000. והכי חשוב: סי.בי.אר 250- נינג'ה 250. כשנראה את כל הייתרונות והחסרונות. שבוע טוב.

  14. אם אתם הייתם מביאים את ההונדה מונטסה- לכולנו היה יותר קל בחיים.

  15. שאתה קונה הונדה אתה יודע ששילמת מעט יותר אבל חסכת לאורך שנים. לא נפלתי באף כלי איתם.

  16. השינוי הוא לא בדגמים או כל תירוץ אחר. השינוי הוא באנשים מעולים וכשרוניים. בנוסף יש מנהל שירות חדש במוסך שלא פוגע ומעליב לקוחות. אני ממש מרוצה מהיחס שאני מקבל ואשאר איתם עד הודע חדשה

  17. קראתי את תגובתך וזה בדיוק מה שהשתנה בהונדה: לא עוד דיקטטור במוסך המרכזי, העיפו אותו משם בצעד הכרחי ומינו איש שירות אמיתי. העובדים מקצועניים ובאמת רוכבים על אופנועים ויש עם מי לדבר. מנהלים אמיתיים ולא חרטטנים כמו שהיה. כנס לסניף המרכזי ותבדוק בעצמך 🙂

  18. ישחטו אותך בטרייד אין כמו שלא חלמת, בהצלחה

  19. רכשתי בספטמבר CBR250 מעידן בסניף רעננה, בחור תותח ומקצוען שדאג לי ועזר לי גם הרבה אחרי הקנייה, ובנוסף גם במוסף נותנים לך יחס מצויין ומדברים איתך בגובה העיניים. מאחל לכם להעיף את מטרו לכול הרוחות מראש טבלאת המכירות עם השירות הקלוקל שלהם !

  20. הכל טוב ויפה עד שנופלים על איש הטרייד אין שלהם הבחור פשוט קסם של דילר חוויה רקטלית במלוא מובן המילה

  21. מאוד אוהב את הכלים של הונדה. אבל אני עדיין לא מבין איך אין להם אפילו קטנוע אחד בנפח 250 סמ"ק לאחר שבחרו לא למכור יותר את הפורזה. זהו שוק גדול וחבל שהם לא במשחק

  22. פעם האופנועים שלהם היו מתומחרים בצורה לא הגיונית אבל חלק מהמחרים השתפרו. ה-CBR 1000 עולה כמו המתחרים ולא כמו דוקאטי ועדין מחריים של כלים כמו הסילוורוינג גבוהים מידי.
    למה סילוור וינג 400 עול 10K יותר ממג'סטי? למה אינובה מסכן עולה כמו שני קטנועים סיניים. אם הם היו מוכרים במחירים שפויים הם היו מעלים גם 2,000 חתיכות לכביש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל