fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

'מטרו מוטור' עם הפנים ל-2012

'מטרו מוטור' עם הפנים ל-2012

אופיר דואק ושרון גולדר

צילום: תומר לשר, יצרן

הבוקר, יום ב', ערכה חברת 'מטרו מוטור' יבואנית סאניאנג, ימאהה וקאווסאקי את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה בה סיכמה את השנה החולפת והציגה את חידושי השנה הבאה. שנת 2011 הייתה משמעותית עבור 'מטרו מוטור' ש-33% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קרסו יבואנית רנו וניסאן לישראל. מהלך זה נועד לחזק את מעמד ויציבות החברה מול יבואני כלים דו-גלגליים נוספים המגובים ביבואניות רכב גדולות. שינוים נוספים היו השקת אתרי האינטרנט החדשים של מותגי החברה כמו גם שדרוג המערכות הממוחשבות לטובת שיפור השירות ללקוח.

בעוד מכירות המכוניות שברו שיאים השנה המשיך השוק הדו-גלגלי לדשדש כשיחס המכירות בין מכוניות לדו"גים ירד ל-7% בלבד (מכירות הדו"גים שוות ל-7% ממכירות המכוניות). נקודת האור הייתה התייצבות השוק לאחר הטלטלה שחווה בעקבות עליית מחירי הביטוח והמשבר הכלכלי מאז 2008. למרות הדשדוש של השוק המקומי השנה מטרו להוביל את השוק הישראלי עם נתח שוק של 49.1% הודות לרבי מכר של סאניאנג: הג'וירייד 125(הקטנוע הנמכר בישראל), הג'וימקס 250 (הנמכר ביותר עד 33 כ"ס) והמקסים החדש. הטימקס של ימאהה (הקטנוע הגדול הנמכר ביותר) והקאוואסאקי ורסיס (האופנוע הנמכר ביותר) תרמו גם הם את חלקם היחסי.

לקראת 2012 מצפים במטרו לצמיחה בשוק הדו-גלגלי כשהמנופים לכך יהיו הירידה במחירי הביטוח, תוכנית עידוד ממשלתית למעבר לרכב דו-גלגלי כמו גם אישור תקנות הספורט המוטורי שיאפשרו יבוא חוקי של כלים תחרותיים שעד כה הגיעו ארצה במחשכים. במהלך 2012 תביא ארצה מטרו מגוון כלים חדשים ומעניינים שאת רובים יצא לנו כבר לפגוש בתערוכת מילאנו האחרונה.
אז מה מצפה לנו באולמות התצוגה של מטרו השנה?

סאניאנג
אל המקסים 400 שכבר זוכה להצלחה יצטרף האח הגדול בנפח 600 סמ"ק שהוצג במילאנו. למקסים 600 מנוע המספק 43 כ"ס ומערכת ABS תקנית כמחירו יעמוד על 43 אלף ש"ח, פחות מזה של כלים יפנים בנפח 400 סמ"ק ובהם המג'סטי של ימאהה.
משפחת הג'וימקס המעודכנת תנחת השנה עם הבטחה למנוע משופר, מרווח טיפולים שגדל מ-3,000 ל-5,000 ק"מ ומערכת בלימה משלובת תקנית.
את הדיוק הותיק ירש השנה קטנוע לא יפה במיוחד בשם ComBIZ. אבל המראה לא ממש משנה כי הקומביז הוא קטנוע עבודה יעודי וככזה הוא בעל בסיס גלגלים גדול במיוחד עם מדרס שטוח, סבל מחוזק, מושב עם משענת גב והבטחה לאמינות מופלגת כמיטב מסורת הדיוק. השליחים בכוננות העמסה.


הקינוח מבית סאניאנג יהיה ה- SB250 עליו סיפרנו לכם לראשונה לא מכבר. מדובר באופנוע מתחילים בעל מכלולים מודרניים שמיועד גם למורי הנהיגה. הנשק העיקרי מול המתחרים המבוססים בקטגוריה, הקאוואסאקי נינג'ה 250 וההונדה CBR250,  יהיה מחיר שיעמוד על 35 אלף ש"ח. מדובר בסגירת מעגל שכן, למי שזוכר, בשלהי שנות ה-80' כשנחתה סאניאנג בארץ הציעה החברה לזמן קצר אופנוע קטן נפח בישראל.

ימאהה
הבשורה הגדולה אצל ימאהה השנה היא כמובן הגעתו של הטימקס החדש שנחשף בתערוכת מילאנו האחרונה. הטימקס שמר על המראה המוכר אך טומן בחובו לא מעט עדכונים בהם מנוע שגדל לנפח של 530 סמ"ק, משקל מופחת ומערכת בלימה משופרת. הטימקס החדש יגיע בחודש פברואר במחיר של כ-72 אלף ש"ח.
דגמי המוטוקרוס של ימאהה, ה-YZ250 וה-YZ450 יגיעו לארץ ברגע שינתן האישור ליבוא אופנועים תחרותיים. המחיר לא ידוע כעת אך לטענת אנשי מטרו מדובר במחיר שיהיה דומה לזה שנהוג בארה"ב בתוספת מיסוי מה שיהפוך את היבוא בדרכים שהיו מקובלות עד כה ללא משתלם.
שני אלה מצטרפים לימאהה R1 המעודכן בעל בקרת המשיכה שהחל להימכר זה אתה ויבחן על ידנו בקרוב.

קאוואסאקי
אל הורסיס רב המכר יצטרף כבר בינואר הורסיס 1000 מרובע הצילינדרים שנחשף בתערוכת מילאנו עם מערכת ABS, מערכת בקרת משיכה ואפשרות לבחירת מפות הצתה. מחירו של הורסיס הגדול יעמוד על 97 אלף ש"ח.
צמד דגמי ה-ER6 שעברו אף הם רענון ינחתו גם, שניהם עם מערכת ABS תקנית כשמחירם יעמוד על 60 אלף ש"ח לגרסת ה-n העירומה ו-3 אלף ש"ח נוספים לגרסת ה-f בעלת הפרינג.
ה-ZZR1400 החדש, פסגת ההיצע של קאוואסאקי, ינחת בינואר עם למעלה מ-200 כ"ס, בקרת משיכה ותג מחיר של 140 אלף ש"ח.
בדומה לדגמי ה-YZ של ימאהה גם צמד המוטקרוסרים של קאוואסאקי , ה-KX250 וה-KX450, שעברו עדכון לקראת 2012 אמורים לנחות בארץ כאשר יבשילו התנאים.

 

41 תגובות ל 'מטרו מוטור' עם הפנים ל-2012

  1. ולא קל יותר. רק אז הוא יהיה להיט כשימכר במחיר של קטנוע 250 מקביל

  2. אופנוע 600 רבגוני ב-60 אלף שקל. זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כאן

  3. חוק הספורט המוטורי כבר עבר אבל הבירוקרטים עדין מוציאים את המיץ. בסך הכל אופנוע מוטוקרוס ולא ספינת חלל מה יש כבר לאשר כאן? בארה"ב ילד בן 16 יכול לגשת לסוכנות ולעלות על KX חדש וכאן בארץ צריך להיות עבריין

  4. למה אני כל חודש מפריח אייזה 4-5 חתיכות YZ ו4-5 CR על הגמל שלי אבו יוסוף. זה לפגוע לי בברנסה

  5. עכשיו רק נשאר להפחית את מחיר החלפים והטיפולים.

  6. שמעתי שיש מבצע על ה TMAX החדש: מטען חבלה+חיסול. מקבלים שובר הנחה בסניף מטרו בנתניה.

  7. נראה הכלי כלי לשליחויות- מטר מקום במדרס הרגליים. ומקום למטען מאחרור לחמישים קילו סחורה. סחטיין.

  8. רק אם הוא יבוא ב5000 ש"ח פחות מהסוזוקי בורגמן 650, יהיה לו סיכוי.

  9. שבת בבוקר, צא מאילת, כעבור שעתיים אתה בחרמון.

  10. יש לי ג'וימקס 250 שחור מודל 2009 במצב מעולה. האם יש לכם איזה שהוא מבצע טרייד-אין. שתוכלו לתת לי תשלומים נוחים?

  11. יש אפשרות לשבת עם שרון לכוסית יין ממדפי התצוגה, אם אני אזמין את ה R1 החדש?

  12. גם ה R1 גם הCBR גם הGSX-R. גם ה NINJA – התארכו/ התקצרו, שורה תחתונה….מכוערים.

  13. הER6 מתומחר היום ב49 אלף לפני מיסים, שזה בפני עצמו אומנם מאוד גבוה יחסית למחירו בחו"ל, אבל החדש יעלה 60 אלף לפני מיסים ?
    תסלחו לי אבל אטרקטיבי זה לא.

  14. אבל לפעמים יש הפתעות ולמרות המראה המגושם הוא עוד יכול להתנהג כמו חתול פרא…

  15. יאללה חברה …תיגשו שמה למטרו…..תביאו איזה עשר חתיכות….

  16. ליופי שלו לא הגיעו לא הבורגמן של סוזוקי ולא הסילוור של הונדה.

  17. השאלה אם הדגם הזה אולי יזכה להגיע ל50 אלף קילומטר בלי אוברול.

  18. אני מכיר אנשים שיאמרו שדווקא הצורה של הבורגמן מושכת אותם. ולא תמיד אתה קונה כלי רק לפי היופי שלו במיוחד בקטנועים שיש להם מועדונים. כי גם החברה חשובה……וכל החברה של הTMAX……לא תמיד בבית כשאתה רוצה לצאת לטיול…

  19. תראו איזה שולחן לאורחים….איפה אנחנו כאן בתמונה…? בפעם הבאה אני גם רוצה להגיע למסיבת עיתונאים.

  20. גם אני בררתי לבחורה יש חבר. עזוב תמשיך הלאה
    וואלאק איזה מזל יש לו

  21. חברה ששולטת בשוק ועדיין יש לה חרא שירות בארץ. יש להם מזל שהם היבואנים של סאן יאנג כי חוץ מזה אבניר לא רואה אותם ממטר לא בכלים ולא ביחס

  22. הגיע הזמן שתשדרגי לR1 ואז בכלל תפילי את כולם מהרגליים

  23. חג שמח: אם הבאת דגמים חדשים ייצרו תחרות מחירים בריאה בין היבואנים- כולנו הרווחנו.

  24. רואים בחורה יפה בתמונה וכבר "מתכננים" עליה. תהיו חיוביים!!! כמו ש"אתם" עוזרים לי להוריד את האופנוע מהג'ק, כשאני חונה בעלייה- בכבוד ובלי דאווינים. נציגי מטרו מכובדים: אנחנו המין היפה רוצות מבחר קסדות ומעילים שמתאימים לנו מכל הבחינות. מאיה.

  25. טימקס חדשים, עם אגזוזי יושימורה או אקרפוביץ'- הלך לי הלילה וכושר השמיעה באוזן.

  26. אנחנו כוסיות שמבינות ביין וכן….גם בקטנועים. יש עתיד למיו ותאכלו את הלב.

  27. קבלו בבקשה תזכורת ותפנימו: מובי- 13000. אקסייטינג 300- 30000. בורגמן 400- 44000. בורגמן 650 רגיל- 62000. סי.בי.אר 250- 38000.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל