fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה בטוקיו: פתרונות לסביבה עירונית

ימאהה בטוקיו: פתרונות לסביבה עירונית

אופיר דואק

צילום: יצרן

תערוכת הרכב של טוקיו נפתחת היום וכמיטב המסורת היפנית מוצגים בתערוכה שפע רעיונות עתידניים  פרי מוחם של אנשי התעשייה ביפן. לא רק מכוניות יש בתערוכת טוקיו אלא גם נציגות מכובדת לאופנועים ובפרט לרביעייה היפנית המוכרת. בדוכן של ימאהה בולטים השנה שלושה פתרונות לתנועה עירונית עם דגש על ידידותיות לסביבה, כמקובל בימים אלו.

הדגם הראשון, והקרוב ביותר להגדרה של אופנוע, הוא ה-Y125 Moegi שנראה כמו אופניים עם מנוע עזר בסגנון הטילונים שהיו נפוצים כאן בשנים עברו. המואגי מתאפיין בעיצוב רטרו ולא בכדי כי מקור ההשראה הוא ה-YA-1, האופנוע הראשון של ימאהה שהוצג בשנת 1955. המואגי מצויד במנוע 125 סמ"ק בסיסי מקורר אוויר, בעל שני שסתומים אך מוזרק. הודות למשקל של 80 ק"ג וצמיגים דקיקים עם התנגדות נמוכה לגלגול מצהירים בימאהה על צריכת דלק של 80 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק של 3 ליטרים טווח הרכיבה מכובד בהחלט.

הדגם השני והעתידני ביותר הוא ה-EC Miu, ספק קטנוע תלת גלגלי ספק קלנועית בעל צמד גלגלים מאחור. ה-EC מונע על ידי מנוע חשמלי בהספק של 600 וואט (0.8 כ"ס), פחות ממפזר חום, המוזן על ידי סוללת ליתיום-יון. לדברי ימאהה ה-EC נועד להוות תשובה ידידותית לסביבה וקלה לרכיבה בפלח ה-50 סמ"ק שמסתבר שעדין קיים.
הדגם האחרון שאותו הציגה ימאהה הוא אופניים חשמליים מתקפלים בשם Pas With עם הנעה כפולה. לא, אל תתלהבו יותר מידי כי הנעה הכפולה מתבססת על מנוע חשמלי דל הספק (240 וואט) שמניע את הגלגל הקדמי ודוושות כדי לרתום את הגלגל אחורי. יאמר לזכות ימאהה שלפחות ה-Pas With נראה עתידני ומגניב לאין שיעור מעדר האופניים החשמליים שנפוצים ברחובות תל אביב.

גלריה

3 תגובות ל ימאהה בטוקיו: פתרונות לסביבה עירונית

  1. היברידי, חשמלי, היברידי, חשמלי, היב….. וכו'.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל