fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

עוד ממילאנו: דוכס חדש לק.ט.מ

עוד ממילאנו: דוכס חדש לק.ט.מ

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשנת 94' הציגה ק.ט.מ את הדיוק והייתה החברה הראשונה להציע אופנוע סופרמוטו בייצור סדרתי. בימים ההם נחשבה סצנת הסופרמוטו למחתרתית אבל עם הדיוק יצרה ק.ט.מ נישה חדשה אליה הצטרפו ברבות השנים יצרנים נוספים. בק.ט.מ לא קפאו על המשרים ובמשך השנים הרחיבו את היצע דגמי הסופרמוטו שלהם. ישנה את משפחת ה-SMR הקרבית ואת הסופר דיוק עבור נישת ההיפר-מוטו המתפתחת כאשר הדיוק הפך להיות אופנוע יותר מיינסטרימי ואפילו מוגדר על ידי ק.ט.מ כסתם אופנועי עירום, רחמנא לצלן.
למרות ההגדרה החלבית, שלא יהיו טעויות. הדיוק שמר במשך השנים על קשר ברור לנישה אותה יצר ובתערוכת מילאנו ,לצד משפחת הפרירייד, הציגה ק.ט.מ את הדיוק 690 החדש שבא לחזק את הגישה הקרבית.

הדיוק 690 החדש נותר נאמן למנוע ה-LC4 הוותיק של ק.ט.מ אך קיבל את מהדורתו האחרונה והמעודכנת עם נפח של 690 סמ"ק כפי שמופיע בדיוק 690R שפרש לגמלאות. המנוע כולל צמד מזרקי, צמד מצתים ומצערת אלקטרונית כאשר ההספק במהדורתו החדשה עומד על 69 כ"ס, ממנועי הסינגל החזקים ביותר שבנמצא כיום. למרות הקיצוניות מרווח הטיפולים עומד על עשרת אלפים ק"מ.
העיצוב הזוויתי והרדיקלי של הדגם הקודם פינה את מקומו למשהו מעט יותר פשוט לעיכול. מסכת החזית בעלת שני הפנסים העגולים האנכיים שהייתה לסימן ההיכר של הדגם פינתה את מקומה לטובת פנס אחד שיגרתי. מיכל הדלק חדש ויחידת המושב החדשה נמוכה ב3 ס"מ לעומת הקודמת כדי להציע תנוחת ישיבה משופרת וכוללת כעת הפרדה בין מושב הרוכב למושב המורכב. המפלט ששכן בדגם הקודם בתחתית האופנוע חזר למקום הטבעי בצד ימין ובערבות כך יש חרב תחתונה חדשה ורזה יותר.
בולטת לכל היא השלדה החדשה (והקלה יותר) שצבועה כתום בדיוק כמו בדגם ה-R הקודם מה שמעניק לדיוק נוכחות חזקה. המתלים כמקובל בק.ט.מ מתבססים על מיטב התוצרת של WP ומערכת הבלימה קיבלה בדגם החדש קליפר רדיאלי של ברמבו מלפנים וגם מערכת ABS.

אגב אם אתם חושקים בדיוק החדש אתם מוזמנים לדף הפייסבוק של ק.ט.מ שם ישנה תחרות ובה מוזמנים הגולשים לספר למה להם מגיע דיוק 690 כשהזוכה המאושר יוכל להניח את עכוזו על אחד כזה משלו.

ק.ט.מ דיוק 690 – מפרט טכני

מנוע סינגל, 690 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק  69 כ"ס
קדחXמהלך  84.5X102 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 135 מ"מ
אחורי: מונושוק, מהלך 135 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק 320 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי: 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
בסיס גלגלים   1,466 מ"מ
גובה מושב  835 מ"מ
מיכל דלק  13.8 ליטר
משקל 150 ק"ג

2 תגובות ל עוד ממילאנו: דוכס חדש לק.ט.מ

  1. כי אני רוכב על ג'וימקס שקניתי במחיר של דיוק חדש בחו"ל כי המדינה עושקת אותי עם המיסים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל