fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

אפריליה במילאנו: מתחפשים לג'ילרה

אפריליה במילאנו: מתחפשים לג'ילרה

אופיר דואק

צילום: יצרן

בהודעה ששחררו בקונצרן פיאג'ו לפני תערוכת מילאנו הודיעו לשלצד הבוורלי ספורט טורינג יוצג גם קטנוע על מבית אפריליה בשם SRV850. הבסיס הוא מנוע הוי-טווין של המאנה 850 אך למי שציפה שאפריליה תמתח עם ה-SRV850  את גבולות הקטגוריה הסתבר שמדובר בסך הכל בג'ילרה GP800 בתחפושת. ובכל זאת, לא צריך להיות מופתע. אפריליה עשתה בתחילת השנה צעד דומה שלקחה את סדרת הנקסוס של ג'ילרה והפכה אותה ל-SR MAX. ובכל זאת, מיצרנית שזכתה לפני שנה באליפות הסופרבייק העולמית ובעלת מסורת ארוכה של כלים ספורטיבים בחזית הטכנולוגיה ציפינו לקצת יותר מעוף.

עיצובו החיצוני של ה-SRV850 מציג חזית הדומה לזו של ה-RSV4 ונראית טוב בהרבה מזו של התאום לבית ג'ילרה אבל שאר משטחי הצד, למעט ידיות המורכב והפנס האחורי נותרו ללא שינוי.
המנוע הוא אותו וי-טווין בנפח 839 סמ"ק שמשמש גם את המאנה האוטומטי אך נתוני התפוקה ב-SRV מעט שונים ועומדים על 76 כ"ס ב-7,750 סל"ד (3 כ"ס יותר מבג'ילרה בסל"ד זהה) ו-7.8 קג"מ ב-,6,000 סל"ד (תוספת של 0.4 קג"מ המושגים ב-1,500 סל"ד גבוה יותר). יתר המכלולים זהים לגמרי לאלו של הג'ילרה בפרט השלדה והזרוע האחורית. ברשימת האבזור מתהדר ה-SRV במערכת ABS תקנית, בלם חניה ותאורת LED מאחור.
האם נראה את ה-SRV850 בארץ? לא בטוח. ה-GP800 לא הפך להיות כאן להיט מכירות כך ובינינו, בלי שום חידוש מהותי בקטגוריה גם לא ממש נרגיש בחסרונו.

אפריליה SRV850 – מפרט טכני

מנוע וי-טווין, 839 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי, קירור מים
הספק 76 כ"ס ב-7,750 סל"ד
מומנט 7.8 ק"גמ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 69X88 מ"מ
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 38 מ"מ
מתלים  קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 122 מ"מ
אחורי:מונושוק, בולם אופקי, כיוון עומס קפיץ
בלמים קדמי: דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי: דיסק 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
צמיגים קדמי: 120/70-16
אחורי: 160/60-15
 בסיס גלגלים 1,593 מ"מ
גובה מושב 780 מ"מ
מיכל דלק 18.5 ליטר
משקל 249 ק"ג (יבש)

גלריה

2 תגובות ל אפריליה במילאנו: מתחפשים לג'ילרה

  1. לי זה נראה אחלה כלי. חוסר ההצלחה פה בארץ, היה בגלל איך שהג'ילרה היה נראה, מ כ ו ע ר . אחרי מתיחת הפנים שעשו אפריליה (כולל פנס אחורי יותר נחמד)אין סיבה שהכלי הזה לא יימכר פה.

  2. במיוחד שהטימקס החדש שבתערוכה נראה הרבה יותר חלבי מהדגם היוצא, ממש כמו XMAX גדול, אולי אנשים כן יחפשו את המראה האגרסיבי וימצאו באפריליה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל