מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
מוטוליין עפולה
סטפן
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
ברקום שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה
הארלי שמאל

הונדה במילאנו: קשר משפחתי

הונדה במילאנו: קשר משפחתי

אופיר דואק

צילום: יצרן

צילום: Photo: Roberto Bosi

בסוף חודש ספטמבר פרסמה הונדה פרטים על יחידת ההנעה החדשה שפיתחה המשודכת לתיבת הילוכים כפולת מצמדים. הפרסום לווה בתמונה ראשונה של האינטגרה שעושה שימוש בחבילת ההינע החדשה ובאותה הזדמנות הבטיחו בהונדה שהשילוב הנ"ל יגיע גם לצמד דגמים חדשים שייחשף בתערוכת מילאנו.
כעת מוצגים צמד האופנועים החדשים הנקראים NC700X ו-NC700S לצד האינטגרה החדש שהפרטים המלאים אודותיו פורסמו מעט לפני התערוכה.

הבסיס כאמור הוא משותף. מנוע שני צילינדרים מקבילי בנפח 670 סמ"ק עם פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות כאשר על הנשימה אחראים 4 שסתומים לצילינדר ותזמון שסתומי יניקה משתנה. נתוני התפוקה ב-X זהים לאלו של האינטגרה ועומדים על 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד ו-6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד .ה-S לעומת זאת  ב-47.5 כ"ס ו-6.2 קג"מ המושגים בסל"ד זהה. ל-X אגב גרסה ממותנת עם נתוני הספק הזהים לאלו של ה-S. תיבת ההילוכים השני האופנועים היא רגילה ובעלת 6 הילוכים כאשר תיבת ההילוכים כפולת המצמדים כפי שנמצאת באינטגרה היא בגדר אופציה.

השניים חולקים גם שלדת צינורות משותפת ובגלל שיחידת ההנעה נוטה בזווית של 62 מעלות לפנים יכלו בהונדה להנמיך את מיכל הדלק (בנפח 14.1 ליטר בשני הכלים) ולאפשר תא אכסון המספיק לקסדה שלמה במקום בו בדרך כלל שוכן מיכל הדלק. למרות יחידת ההנעה המתוחכמת והתכנון החכם בהונדה מדגישים שהדגש בשני האופנועים היה על פשטות לצד פרקטיות. לטובת החיסכון שני האופנועים חולקים חלקי מרכב משותפים כמו הפנס הקדמי ויחידת הזנב אבל מכאן ההבדלים בין השניים כבר מוחשיים. ה-S מוגדר כאופנוע עירום ונראה מינימליסטי. ה-X לעומתו מוגדר בקרוס אובר וניתן בו דגש על יכולת תיור גבוהה יותר כשעיצובו מפגין דמיון להונדה קרוס ראנר, בעיקר בפלסטיקת הצד ובכנף הגבוהה שמתחתיו. ה-X רחב מ-S ב-7 ס"מ, בזכות הפלסטיקה והכידון, וגבוה ב-15 ס"מ הודות למשקף הגדול יותר. בסיס הגלגלים ב-X ארוך בס"מ וחצי וגם המושב שונה וממוקם 4 ס"מ גבוה יותר מאשר ב-S.

המכלולים של הצמד כיאה להיותם אופנועי תקציב צנועים למדי. מלפנים יש לשניים מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ ומאחרו בולם מונושוק כשה-X בהתאם לייעודו נהנה ממהלך מתלים גדול יותר. מערכת הבלימה כוללת דיסק פרפרי בודד מלפנים בקוטר 320 מ"מ ו-240 מ"מ מאחור אבל לפחות ישנה מערכת הבלימה המשולבת המוכרת של הונדה. ABS הוא אופציונאלי וגורר תוספת משקל של 4 ק"ג. משקל העלים אגב עומד על 214 ק"ג ל-X ו-211 ק"ג ל- Sבגרסה עם תיבת ההילוכים הרגילה. מידות הצמיגים זהות: 120/70 מלפנים ו-160/60 מאחור על חישוקי "17.
רשימת האבזור האופציונאלי של השניים כוללת זיווד מקורי, חימום לידיות הכידון ושקע 12V ואצל ה-X גם פנסי ערפל ומשקף גבוה.

מפרט טכני

  הונדה NC700S  הונדה NC700X 
מנוע  טווין מקבילי, 670 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, גל זיזים עילי, קירור מים טווין מקבילי, 670 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, גל זיזים עילי, קירור מים
הספק 47.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד
מומנט 6.2 קג"מ ב-4,250 סל"ד 6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד
קדחXמהלך 80X73 מ"מ 80X73 מ"מ
יחס דחיסה 10.7:1 10.7:1
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 36 מ"מ הזרקה, גופי מצערת 36 מ"מ
הילוכים 6, אופציה לתיבה אוטמטית עם מצמד כפול 6, אופציה לתיבה אוטמטית עם מצמד כפול
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 120 מ"מ
אחורי: מונושוק, מהלך 120 מ"מ
קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 153 מ"מ
אחורי: מונושוק, מהלך 150 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק פרפרי 320 מ"מ, קליפר 2 בוכנות ( 3עם ABS)
אחורי: דיסק פרפרי 240 מ"מ, בוכנה אחת
קדמי: דיסק פרפרי 320 מ"מ, קליפר 2 בוכנות ( 3עם ABS)
אחורי: דיסק פרפרי 240 מ"מ, בוכנה אחת
צמיגים: קדמי: 120/70-17
אחורי: 160/60-17
קדמי: 120/70-17
אחורי: 160/60-17
בסיס גלגלים 1,525 מ"מ 1,540 מ"מ
אXרXג 113X76X219.5 ס"מ 128.5X83X221 ס"מ
גובה מושב 790 מ"מ 830 מ"מ
מרווח גחון 140 מ"מ 165 מ"מ
מיכל דלק 14.1 ליטר  14.1 ליטר
משקל 211 ק"ג (227 ק"ג עם תיבה אוטומטית) 214 ק"ג (228 ק"ג עם תיבה אוטומטית)

2 תגובות ל הונדה במילאנו: קשר משפחתי

  1. 51 כ"ס על כמעט 230 קילו זה מעט מידי. עגלהונדה

  2. אופנוע לאלו שלא מחפשים יותר מידי כוח אבל עם מראה משגע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל