fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

עוד מ-M.V אגוסטה: גרסת על למשפחת הברוטלה

עוד מ-M.V אגוסטה: גרסת על למשפחת הברוטלה

אופיר דואק

צילום: יצרן

בסוף השבוע האחרון חשפו ב-M.V אגוסטה את הברוטלה 675 כגרסת כניסה למשפחת הברוטלה הסקסית. כדי שלא יחשדו חלילה שבאגוסטה הופכים להיות עממיים מידי ממהרים בחברה לחשוף את הברוטלה 1090RR, גרסת עילית חדשה במשפחת הברוטלה.
מנוע הברוטלה 1090RR מתבסס על גרסת ה-1090 הרגילה אך זוכה למסכת שינויים הכוללת גלי זיזים חדשים, גופי מצערת חדשים הזהים לאלו של ה-F4 וסעפת יניקה משופרת. התוצאה הסופית היא הספק של 158 כ"ס ב-11,900 סל"ד, תוספת של 14 כ"ס שמתקבלים ב-1,600 סל"ד יותר לעומת הברוטלה 1090R. למעשה ההספק המרבי ב-RR מתקבל מעבר לרף הסל"ד המרבי של מנוע ה-1090R הרגיל. התשלום על האופי הרייסרי של המנוע הוא בסעיף המומנט המרבי שצנח ל-10.2 בלבד ב-10,100 סל"ד לעומת 11.4 קג"מ ב-8,100 סל"ד בברוטלה 1090R.כדי לשלוט בתוספת הכוח קיבלה מערכת בקרת המשיכה בעלת שמונת המצבים עדכונים הכרחיים.

מבחינת מכלולי השלדה נותר הברוטלה עם מזלג הפוך USD בקוטר של 50 מ"מ מבית מרזוקי אך בגרסת העילית מקבל המזלג ציפוי DLC (Diamond Like Carbon) להפחתת החיכוך. מאחור נותר בולם הזאקס ללא שינוי. מערכת הבלימה מקבלת מלפנים קליפרי מונובלוק רדיאלים שנלקחו אף הם מה-F4. הודות חישוקים חדשים הקלים בק"ג שלם ושימוש במתכות קלות בשלדה ובמנוע השילה גרסת ה-RR של הברוטלה 7 ק"ג ועוצרת את המשקל על 183 ק"ג יבשים. מבהברוטלה 1090RR מקבל גם תאורת LED מלפנים ומאחור ויוצע בצביעות אדום/כסף, אפור/שחור מט ובצביעת האמריקה הכחולה/אדומה/לבנה. המחיר של הגרסה החדשה עומד על 18,800 יורו, 4,800 יורו יותר מברוטלה 1090R ופי 2 מברוטלה 675. שווה את המחיר? לצערנו להתלבטות הזו אין משמעות בישראל.

M.V אגוסטה ברוטלה 1090RR – מפרט טכני

מנוע 4 צילינדרים רוחבי, 1,078 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר,  גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 158 כ"ס ב-11,900 סל"ד
מומנט 10.2 קג"מ ב-10,100 סל"ד
קדחXמהלך 55X79 מ"מ
יחס דחיסה 13:1
הזנת דלק הזרקת דלק, גופי מצערת 49 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג הפוך מרזוקי 50 מ"מ, מהלך 125 מ"מ
אחורי: זרוע חד צידית, בולם זאקס, מהלך 120 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק כפול 320 מ"מ, קליפרים רדיאלים, 4 בוכנות לקליפר
אחורי: דיסק 210 מ"מ, קליפר 4 בוכנות
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 190/55-17
בסיס גלגלים 1,438 מ"מ
גובה מושב 830 מ"מ
מיכל דלק 23 ליטר
משקל 183 ק"ג (יבש)
מהירות מרבית 265 קמ"ש

גלריה

2 תגובות ל עוד מ-M.V אגוסטה: גרסת על למשפחת הברוטלה

  1. נראה שיש להם מעצב אחד ….
    הם חוסכים כסף ומייצרים אצל אותו יצרן שילדות ….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל