מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
פרפקט קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוליין עפולה
סטפן
קריפטונייט
תמוז
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
לרט
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל
סטומפ
מונדיאל קוביה

אח קטן במשפחת הברוטלה

אח קטן במשפחת הברוטלה

אופיר דואק

צילום: יצרן

למרות הזעזוע שחוו בעקבות מותו של קלאודיו קאסטלוני ממשיכים ב-M.V אגוסטה בתהליך ההתחדשות המואץ. לפני חצי שנה חשפו ב-M.V אגוסטה את ה-F4 החדש בגרסת ה-RR האקזוטית כאשר בחודש שעבר גם את גרסת ה-R העממית יותר ובין לבין נכנסו לנישת הסופר ספורט עם ה-F3. אבל ב-M.V יודעים שבשביל נפח מכירות משמעותי אי אפשר להסתפק רק ברייסרים אקזוטיים. לכן חושפים כעת אח חדש במשפחת הברוטלה העירומה שיהיה גם גרסת כניסה למותג האיטלקי היוקרתי ויערוך בכורה בתערוכת מילאנו.

הברוטלה החדש מכונה 675 והשורש המשותף לו ול-F3 החדש הוא מנוע הטריפל בנפח 675 סמ"ק בעל גל הארכובה הנע בכיוון ההפוך. המנוע עבר התמתנות קלה, כמתבקש בהסבה לז'אנר, והוא מספק כעת 115 כ"ס ב-12,500 סל"ד לעומת 126 כ"ס ב-14,400 סל"ד ב-F3.  נתון המומנט לעומת זאת נותר ללא שינוי ועומד על 7.24 קג"מ ב-10,600 סל"ד.
גם השלדה המורכבת מפלדה ואלומיניום נלקחה מה-F3 איתו חולק הברוטלה 675 גם את בסיס גלגלים של 1,380 מ"מ, קצר ב-50 מ"מ מזה של דגמי הברוטלה הגדולים. הזרוע האחורית החד צידית, כמקובל אצל M.V אגוסטה, עשויה אלומיניום ומחוברת לבולם של זאקס. השימוש הנרחב באלומיניום מביא לכך שמשקלו של הבייבי ברוטלה עומד על 163 ק"ג יבשים בלבד. מלפנים ניתן למצוא מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ של מרזוקי כאשר על הבלימה אחראים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ אותם חובקים קליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות. ברוח ימים אלה גם מקומה של האלקטרוניקה לא נפקד ובנוסף למערכת בקרת משיכה בעלת 8 מצבים ישנם לרשות הרוכב אפשרות בחירה בין 4 מפות הצתה ואפשרות להטעין מפת הצתה אישית.
אבל הבשורה הגדולה בברוטלה 675 היא המחיר שישאיר ללקוחות באירופה עודף מ-9,000 יורו ו-2,000 יורו פחות מאשר הברוטלה 920. המחיר אגב זהה לזה של הדוקאטי 796 המתחרה מבית.

M.V אגוסטה ברוטלה 675 – מפרט טכני

מנוע 3 צילינדרים רוחבי, 675 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 115 כ"ס ב-12,500 סל"ד
מומנט 7.24 קג"מ ב-10,600 סל"ד
קדחXמהלך 45.9X79 מ"מ
יחס דחיסה 12:1
הזנת דלק הזרקת דלק, גופי מצערת 47 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג הפוך מרזוקי 43 מ"מ, מהלך125 מ"מ
אחורי: זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם זאקס, מהלך 123 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק כפול 320 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי: דיסק 220 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 180/55-17
בסיס גלגלים 1,380 מ"מ
גובה מושב 812 מ"מ
מיכל דלק 17.5 ליטר
משקל 163 ק"ג (יבש)
מהירות מרבית 225 קמ"ש

2 תגובות ל אח קטן במשפחת הברוטלה

  1. אבל כמעט כל האופנועים נראים אותו הדבר. דוקטי,אפריליה אוגוסטה….

  2. בחירה קשה
    לצערנו בארץ אפשר להסתפק רק במונסטר אבל הברוטלה פי אלף יותר סקסי מהדוקאטי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל