fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

סוזוקי בייבי B-King בדרך?

סוזוקי בייבי B-King בדרך?

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק אופנועי ה-250 מתחמם. אופנועי 250 פשוטים כדוגמת הימאהה YBR וההונדה CB250 נפוצים למדי באירופה והקרב בפסגת הקטגוריה מתרחש בין בקאוואסאקי נינג'ה 250 להונדה CBR250 החדש. בסוזוקי לא מתכוונים לשבת בחיבוק ידיים ומתכוונים לתקוף את הקטגוריה מכיוון מעניין.

בימים אלו מתחילה סוזוקי לשווק בסין את ה-GW250, אופנוע 250  המעוצב בהשראת ה-B-King השרירי ומהווה אחד ממוצרי הדגל של החברה בשוק הסיני. הבייבי B-King מיועד עבור השווקים במזרח אסיה, בעיקר בסין והודו. בסין מיוצר ה-GW250 בשיתוף עם ג'יאנגמן דצ'נג'יאנג  (Jiangmen Dachangjiang) אחת מיצרניות הרכב הדו-גלגלי הגדולות בסין.
אבל בסוזוקי לא מתכוונים להגביל את השיווק רק לשווקים האסיאתיים והודות לעלויות היצור הנמוכות צפוי להגיע ה-GW250 במחיר תחרותי גם לאירופה וארה"ב במהלך שנת 2012, ומי יודע אולי גם לישראל.

ה-250GW כאמור שואב השראה עיצובית מה-B-King השרירי אך בכך מסתכם הדמיון. מתחת לפני השטח מציע מכלולים צנועים יותר מהפאוור נייקד המתבסס על מנוע ההיאבוסה. המנוע ב-GW הוא טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח 250 סמ"ק המספק 26 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-2.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד. תיבת ההילוכים היא בעלת 6 הילוכים והמשקל עומד על 180 ק"ג.
המחיר הצפוי בארה"ב צפוי להיות כ-3,500 דולר, כ- 500 דולר פחות ממחירו של הקאוואסאקי נינג'ה 250.

6 תגובות ל סוזוקי בייבי B-King בדרך?

  1. בשורה התחתונה עוד…סיני. עשר שנים מהיום- הסינים יהיו הרוב. וזה חבל מאוד, כי האיכות הנמוכה- ואנשים מחפשים זול. וידוע שזול זה יקר. להחליף פנצ'ר בסין עולה דולר וחצי. ועם כל הכבוד למורשת הסוזוקי. הנתונים לא מסמרי שיער כמו הסרט הרומנטי. אבל מי יודע??? אם יונדאי הקוראנית עקפה את מאזדה היפנית. הכל יכול להיות, אז מוזילים עלויות. וירכיבו את המאזדה, במקסיקו. איך אמרו לי כשבאתי לרכב לנסיעת מבחן על היוסנג- במבט קדימה- היפני של היום- זה הקוראני של מחר. ממש שיחקו אותה עם היוסנג…..

  2. מעל 40 אלף ש"ח וחבל לו על הזמן.
    30 אלף ש"ח והוא יהיה להיט. אבל התשובה כבר ידועה מראש

  3. 4000 דולר. זה טוב שיהיו כלים פשוטים כאלה. אם הם ימכרו במחירים הגיוניים הם יכולים לתת זרית מרץ חיונית לכל השוק שמתבסס רק על קטנועים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל