fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דוקאטי מונסטר 797 בישראל

דוקאטי מונסטר 797 בישראל

חברת ליגל, יבואנית מותג הפרימיום האיטלקי DUCATI לישראל, החלה בשיווק המונסטר 797. זהו האופנוע הכניסה אל עולם מופלא של אופנועי הספורט העירומים (נייקד-ספורט-בייק) מבית דוקאטי. המונסטר 797, חוזר למקורות עם מנוע מקורר אוויר שמן, שלדת מסבך משולשים חדשה לחלוטין ופנס קדמי עגול, שהפך לסמל הקטגוריה אותה המציאה דוקאטי עם הצגת המונסטר המקורי בשנת 1993. מדובר למעשה באופנוע שעושה היסטוריה, ומחזיר את האקזוטיקה האיטלקית גם לרוכבים המחפשים אופנוע איכותי במחיר צנוע.

כבר במבט ראשון, ניתן להבחין, כי מעצבי דוקאטי חזרו למקורות ושמרו על כל הפרטים שהפתיעו את העולם עם הצגת המונסטר המקורי. מכל הדלק ממתכת נשען על עקרונות העיצוב האייקוני, מנוע שני הצילינדרים עם מערכת הדזמו היעילה וקלות הרכיבה, מחזירים את הרוכב לעולם של ריגוש והרפתקה בכל דרך.  אלי ברדה, מנכ"ל חברת ליגל "המונסטר 797, הוא האופנוע הקרוב ביותר כיום, לקלסיקה של העולם הדו גלגלית. מדובר ביצירת אומנות המקשטת את הכביש ומחמיאה לרוכב". עשינו מאמצים רבים להביא את אופנוע הכניסה לעולם של סטייל ואיכות איטלקיים, במחיר שיאפשר לרוכבים רבים להגשים את החלום".

 

הדוקאטי מונסטר 797, מחזיר ליצרן האופנועים מבולוניה, את האופנוע הפשוט של פעם, עם מיטב הטכנולוגיה המודרנית. מהנדסי החברה, הצליחו לייצר אופנוע קל לרכיבה, לא מאיים ועם זאת, ספורטיבי ומרגש. החבילה המושלמת לכל משימות הרכיבה היומיות, שלא מתפשרת על הנאה או ביצועים. עם מנוע בסיסי ומוצלח, מושב נמוך ומחיר מנצח, פונה האח הקטן במשפחת המונסטרים, לקהל רוכבים חדש. כרטיס כניסה לעולם המרגש והאיכותי של אופנה מוטורית ומסורת של ביצועים פורצי גבולות.


המונסטר 797, מוגדר אומנם כאופנוע כניסה, אך מגיע עם אבזור סטנדרטי עשיר ואיכותי. מערכת ABS מתוצרת בוש, תאורת LED אחורית, שקע USB, כיסוי מושב מורכב ומגן רוח, כלולים במחירו של האופנוע. בעולם בו מתבססת חוויית הפרמיום על תוספות ושדרוגים, מגיע הנייקד הקטן עם רכיבים יוקרתיים הלקוחים מעולם הרכיבה הספורטיבית.  

הדוקאטי מונסטר 797 מגיע בשלוש סכמות צביעה עוצמתיות. לבן משי שמימי, עם שלדה וגלגלים אדומים. המראה הקלאסי, באדום בוהק עם שלדה וגלגלים שחורים, וגרסה ייחודית, בשחור חמקני עם שלדה וגלגלים שחורים. כולם יוקרתיים ומרשימים בדיוק כפי שדוקאטי צריך להיראות. אופנוע בעיצוב קלסי, עם מנוע מקור אוויר בנפח 803 סמ"ק, המחיר 64,797 ₪.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל