fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

אופיר דואק

צילום: יח"צ

במסגרת חידושי 2012 של קאוואסאקי, לצד ה-ZZR1400 החדש, חשפה קאוואסאקי גם מתיחת פנים למשפחת ה-ER הפופולארית.
גולת הכותרת במשפחת ה-ER ל-2012 היא שלדה חדשה הממשיכה לעשות שימוש במוטיב של שני הצינורות המקבילים. השלדה החדשה אך היא כעת קשיחה וצרה יותר.  גם הזרוע האחורית המחוברת לבולם האופקי היא חדשה ומשתמשת אף היא במוטיב שני הצינורות. בסיס הגלגלים התארך בחצי ס"מ ועומד כעת על 1,410 מ"מ.
המנוע בשתי הגרסאות נותר אותו טווין מקבילי בנפח 649 סמ"ק המספק 72 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד אך בקאוואסאקי טוענים לשיפור בזמינות הכוח בסל"ד הביניים.

שני הדגמים זכו לעדכוני עיצוב. גרסת ה-F מקבלת מסכה, ופרינג חדשים המיישרים קו עיצובי עם דגמי הנינג'ה הבכירים. המשקף חדש ומתכוונן בטווח של 6 ס"מ ומיכל הדלק הוגבה ב-2 ס"מ ומאפשר חביקה נוחה יותר.
גרסת ה-N העירומה מקבלת פנס קדמי חדש עם מראה קליל ופלסטיקה המכסה מכסה את צינורות המזלג בדומה לדגמי ה-Z1000/750. מגני הצד כעת קומפקטיים יותר ונפרדו מהמאותתים שיוצאים כעת מצידי המסכה וישנו מסיט רוח חדש קטן ושקוף ולבסוף הכידון רחב יותר ב-2 ס"מ . אצל שני הדגמים יש כעת מושב חדש עם הפרדה בין הרוכב למורכב ויחידת זנב עם תאורת LED.

קאוואסאקי ER6n 2012 – נתונים טכניים

מנוע 2 צילינדרים, 649 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק  72 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט  6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד
הזנת דלק  הזרקת דלק, גופי מצערת 38 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ
אחורי: מונושוק, בולם אופקי 
בלמים קדמי: דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי: דיסק 220 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 160/60-17
בסיס גלגלים  1,410 מ"מ
גובה מושב  805 מ"מ
 מיכל דלק  16 ליטר
 משקל  204 ק"ג (209 ב-ER6f)

גלריה

7 תגובות ל מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

  1. נראה הרבה יותר יפה מהמתחרים בנפחים והמקבילים שלו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל