fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

טריומף סטריט טריפל חדש 2017 – 765 סמ"ק, 123 כוח סוס

טריומף סטריט טריפל חדש 2017 – 765 סמ"ק, 123 כוח סוס

גיא בן ברק

צילום: יצרן


טריומף חושפת היום את הדגם החדש ל-2017 של הנייקד סטריט טריפל, חדי עין יוכלו להבחין תחת ידית הכידון הימנית בציור קטן של ימאהה mt09/07 ועליו צלב כוונת… אין ספק שההצלחה של הימאהות העירומות והמצליחות טווין וטריפל גרמה לטריומף לקנא והם הלכו על נפח מנוע שמכוון לשני הדגמים המצליחים של ימאהה mt.

בלב החידושים של הסטריט טריפל מנוע חדש, הטריפל המפורסם של טריומף עולה לראשונה מאז נולד ב-2006 עבור הדייטונה הספורטיבי בנפח 675 סמ"ק – לנפח של 765 סמ"ק. ההספק המרבי ינוע בין 113 כוח סוס ל-123 כוח סוס בהתאם לגרסה (מנוע ה-675 סמ"ק בדגם זה ייצר 108 כוח סוס). שלדת האלומיניום מותאמת למנוע החדש, בסיס הגלגלים 1,410 מ"מ והמשקל היבש עומד על 166 קילו, המתלה האחורי חדש והעיצוב אגרסיבי יותר, כולל תאורת לד כשהפנסים הקדמיים איך לא בעיצוב החרק המזוהה עם לוחמי העירום של טריומף מהספיד טריפל של שנות התשעים במאה הקודמת.

הזכרנו את גרסאות ההספק, גרסת הבסיס מכונה S, עם הספק של 113 כוח סוס, מושב נמוך וגיאומטריית היגוי מתונה יחסית, חבילת אלקטרוניקה בסיסית עם מצבי רכיבה ובקרת אחיזה ומחיר בסיסי; בצד השני הגרסה הקיצונית מכונה RS, 123 כוח סוס, גיאומטריית היגוי קיצונית, מזלג שואה ביג פיסטון 41 מ"מ, בולם אחורי אוהלינס, אלקטרוניקה של גרסת ה-S פלוס שפע תוספות כמו קלאץ' מחליק ומחשב רב פונקציות הנשלט מלוח שעונים TFT, כולל מצב "מסלול" לבורר הכוח; ובאמצע גרסת R עם יותר מה-S ופחות מה-RS, הספק של 118 כוח סוס. למוגבלי רישיון טריומף מייצרת גרסת 660 סמ"ק עם הספק 47 כוח סוס.

לא ניתן להתייחס למנוע החדש של טריומף ללא מה שעלה השבוע – השמועה או משאלת הלב כי טריומף היא שנבחרה להחליף את הונדה כספק המנועים של המוטו2 באליפות העולם החל מעונת 2019. מבלי להתיחס להאם זה יקרה או לא, שהרי לא בטוח שקטגוריית המוטו2 תשרוד עד אז לאור ירידת העניין המתמשך, מבחינת המנוע שהציגה היום טריומף מספקת הוכחה כי היא בהחלט מסוגלת לעלות לרמת מנוע מירוץ סופרספורט שיתחרה באליפות המוטו2; הספקי מנועי ה-CBR600RR המשמשים כיום את המוטו2 אינם עולים על 125 כוח סוס, והטריפל החדש 765 בהחלט ישווה הספק זה, בעוד שמבחינת רוחב המנוע של טריומף צר משמעותית הודות לצילינדר אחד פחות מההונדה.
באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

2 תגובות ל טריומף סטריט טריפל חדש 2017 – 765 סמ"ק, 123 כוח סוס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל