fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אופנועי ויקטורי – הסוף

אופנועי ויקטורי – הסוף

גיא בן ברק


"זה לא פשוט עבורנו", פתח מנכ"ל פולאריס סקוט ווין בהודעה לעיתונות שהוציא היום בה הודיעה חברת פולאריס על סגירת מותג אופנועי הקאסטום והפאוור קרוזר "ויקטורי" אותו הקימה לפני למעלה מ-18 שנה. "השקענו בויקטורי את הלב והנשמה וגם את המשאבים שלנו, ואנחנו גאים במה שהשגנו, אבל כך אנחנו מאמינים שנמצה טוב יותר את פעילות האופנועים שלנו" סיכם וויין.

ויקטורי לא תחסר לאופנוענים רבים בעולם, לישראל לא יובא המותג, הקרוזר הכוחני של ויקטורי היה אמור להיות התחליף למשאיות הכבדות של הרלי דייוידסון. קו אחד ספורטיבי שאמור היה לעמוד מול ספורטסטר של הרלי צויד במנוע 1,179 סמ"ק מקורר מים, וי טווין בעל מידות בוכנה ספורטיביות, ארבעה שסתומים לצילינדר, עיצוב כוחני וחשוף ושם כמו "אוקטן"; במקביל הנפיקו ויקטורי קרוזרים כבדים בעיצוב קיצוני כמו המאגנום איקס עם מנוע 1,700 סמ"ק, עם אלה קיוו פולאריס להעביר את האמריקנים לאופנועי "מורשת" אחרים, אולם זה לא הלך. לעומת מאות אלפי הרלי דייוידסון הנמכרים בארה"ב כול שנה, דשדשה ויקטורי והקרוזר סופרבייקס שלה עם אלפים בודדים בשנה. ובחו"ל בכלל לא התרוממה ויקטורי. רכישת מותג העבר הענק אך המת "אינדיאן" על ידי פולאריס בשנת 2011 בשרה כי האמון בויקטורי כבר אינו חזק כבעבר, וכעת יורד הגרזן.
תודה לאסף לביא על הידיעה.


באנר פרסומי:



2 תגובות ל אופנועי ויקטורי – הסוף

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל