אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

HRP
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
וספה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
היליט מתנפח באנר עליון
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לארט
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
שוברט
HRP קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

אופנועי ויקטורי – הסוף

אופנועי ויקטורי – הסוף

גיא בן ברק


"זה לא פשוט עבורנו", פתח מנכ"ל פולאריס סקוט ווין בהודעה לעיתונות שהוציא היום בה הודיעה חברת פולאריס על סגירת מותג אופנועי הקאסטום והפאוור קרוזר "ויקטורי" אותו הקימה לפני למעלה מ-18 שנה. "השקענו בויקטורי את הלב והנשמה וגם את המשאבים שלנו, ואנחנו גאים במה שהשגנו, אבל כך אנחנו מאמינים שנמצה טוב יותר את פעילות האופנועים שלנו" סיכם וויין.

ויקטורי לא תחסר לאופנוענים רבים בעולם, לישראל לא יובא המותג, הקרוזר הכוחני של ויקטורי היה אמור להיות התחליף למשאיות הכבדות של הרלי דייוידסון. קו אחד ספורטיבי שאמור היה לעמוד מול ספורטסטר של הרלי צויד במנוע 1,179 סמ"ק מקורר מים, וי טווין בעל מידות בוכנה ספורטיביות, ארבעה שסתומים לצילינדר, עיצוב כוחני וחשוף ושם כמו "אוקטן"; במקביל הנפיקו ויקטורי קרוזרים כבדים בעיצוב קיצוני כמו המאגנום איקס עם מנוע 1,700 סמ"ק, עם אלה קיוו פולאריס להעביר את האמריקנים לאופנועי "מורשת" אחרים, אולם זה לא הלך. לעומת מאות אלפי הרלי דייוידסון הנמכרים בארה"ב כול שנה, דשדשה ויקטורי והקרוזר סופרבייקס שלה עם אלפים בודדים בשנה. ובחו"ל בכלל לא התרוממה ויקטורי. רכישת מותג העבר הענק אך המת "אינדיאן" על ידי פולאריס בשנת 2011 בשרה כי האמון בויקטורי כבר אינו חזק כבעבר, וכעת יורד הגרזן.
תודה לאסף לביא על הידיעה.


באנר פרסומי:



תגיות:

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
ניר
אורח
חבל!
כותרת
חבל!
צחי
אורח
ומתי בכלל נראה פה אינדיאן? כל הזמן שמועות
כותרת
ומתי בכלל נראה פה אינדיאן? כל הזמן שמועות
wpDiscuz

תגובות

וספה מגדל
הונדה מגדל