fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

האופנוע של סאלין אייר סטרים – זה מה שנקנה כשיאזל הנפט בעולם

האופנוע של סאלין אייר סטרים – זה מה שנקנה כשיאזל הנפט בעולם

גיא בן ברק


המעצב פיריק הוארט מסדנת "השלושה מבונוויל" הצרפתית יוצאת הדופן, יצר את אופנוע העתיד לפי חזונו, המנוע בהתאם לשם "סאלין איירסטרים" עובד על אוויר ולכן אינו מזהם כלל, והשילדה כפי שניתן לראות בסרטון יודעת לשנות את הגיאומטריה ואף את גובה מושב הרוכב ובכך להתאים את האופנוע למגוון מצבים ושימושים. האופנוע קיים לא רק במחשב אלא יש אב טיפוס עשוי סגסוגות המביאות את משקלו למאה קילו בלבד. 

מנועים מוזנים באוויר קיימים עוד מהמאה ה-19, הטכנולוגיה פשוטה, אוויר הדחוס בלחץ גבוה מאוד במיכל משתחרר לתוך צילינדר ומניע בוכנה בדיוק כפי שעושה זאת תערובת דלק אוויר אך כאן כמובן אין הצתה, בעירה ואין פליטה של חומרים מזהמים. יתרון נוסף למשל על מנוע חשמלי הוא שטעינת מיכל האוויר אורכת זמן קצר מאוד בהשוואה לסוללה. הבעיות הן שהאוויר דחוס במיכל בלחץ אימתני של קרוב ל-4,000 PSI וקשה לדמיין לשבת על מיכל כזה באופנוע לכול דבר על סיכוניו, ובעיקר שהביצועים של מנוע מוזן באוויר חלשים מאוד.

באנר פרסומי:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל