fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

דזמו על הקיר

דזמו על הקיר

טל שביט


המלים "אמנות" ודוקאטי" מוזכרות יחד לעתים קרובות, לרוב בהקשר של עיצוב האופנועים האיטלקיים עצמם. אבל יש לדוקאטי אוסף אמנותי בפני עצמו, Ducati Art, הכולל יצירות אמנות של ממש: רפרודוקציות ממוספרות בכמויות מוגבלות של צילומים וציורים המופקים בהדפסות איכותיות ברמת מוזיאון, בגדלים שונים ועל סוגים שונים של נייר או בד בהתאם לבחירת הלקוח. המחירים מתחילים בסביבות 100 אירו עבור הדפסה של 25×25 ס"מ, ויכולים להגיע עד 700 אירו ויותר בגודל מקסימלי (עד כ-150×75 ס"מ) ועם מסגור. הנושאים, מטבע הדברים, קשורים לדוקאטי.

התוספת הטריה לאוסף היא קולקצייה של הצלמת האמריקנית Elisabeth Raab. מדובר ב-16 צילומים מרהיבים המכונים The Desmo Photography Collection. הצילומים מתוארים כך באתר דוקאטי ארט: "אליזבת ראאב שילבה את התכונות האסטרקטיות של הצורות המכניות והאורגניות, מאירה את המושלמות והרגש שבעיצוב אופנועי דוקאטי איקוניים. הצילומים חוקרים את היחס בין המעוצב והטבעי. קוי הגוף המכני משקפים את הגוף האורגני ששימש לו השראה".

הי, העיקר שיש לנו צידוק אמנותי לתלות את התמונות הללו על הקיר אצלנו… האוסף כולל צילומי אופנועים מן העבר וההווה, ביניהם כמה דגמים מיתולוגיים כמו ה-750s משנות ה-70 או ה-851 המקורי מסוף שנות ה-80.

גלריה

5 תגובות ל דזמו על הקיר

  1. תמונה שלישית מלמעלה, smart 1000

    אחלה תמונות/ציורים
    אהבתי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל