fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

עולים למצדה בראש השנה

עולים למצדה בראש השנה

מערכת דוגרי

צילום: טל שביט

גם השנה זה הולך לקרות. כמה שעות אחרי ארוחת החג, כשרוב עמישראל כבר נוחר על משכבו – יקומו כמה מאות רוכבים, יעטו מעילים וקסדות, ישכחו את משקפי השמש על השידה בכניסה לבית ויצאו לנקודת הכינוס בתחנת הדלק 'סיירים' שעל כביש 4 לכיוון דרום.
מה שהתחיל ב-2002 כטיול לילי שמטרתו לצפות בזריחה הראשונה של השנה מהמצדה, המשיך שנתיים אח"כ כמסע לזכרם של נתנאל, ממשתתפי המסע הראשון וחברתו שקד שנהרגו בתאונת אופנוע ברמת הגולן. המסע הפך עם השנים למסורת שתתקיים גם השנה ותכלול מעל אלף רוכבים, כך ע"פ ההערכה של מארגני המסע, מנהלי פורום אופנועים בתפוז ובהסתמך על מספר דומה של רוכבים שהשתתפו במסע בשנה שעברה. הרכיבה הלילית ההמונית הזו מוקדשת לזכרם של חברי הקהילה הדו-גלגלית שנהרגו בדרכים. לצערנו, כל שנה נוספים עוד כמה מחברינו למצבת הרוכבים הדוממים, כשהשנה ינהיג אותם שם למעלה האב הרוחני של הקהילה, טל שביט – שנהרג בתאונת אופנוע לפני כ-7 חודשים.

הכינוס משעה 2:00 בלילה שבין יום רביעי לחמישי ה-29/9 בתחנת הדלק 'סיירים' והיציאה לדרך תהיה ב-2:30. הגעה משוערת לחניון התחתון של מצדה – 5:30, כשעה לפני הזריחה. המסע השנה בחסות רמי-ביטוחים, פרפר-אופנועים ואופנוגרר שרכב החילוץ שלו ילווה את הרוכבים.
כל הפרטים בפורום האופנועים בתפוז.

7 תגובות ל עולים למצדה בראש השנה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל