מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קאוואסאקי 2011 – כאן
טל שביט
יחסית לשוק מדולדל כמו שלנו, מתרחשת לאחרונה פעילות די רבה בתחום האופנועים בישראל. היום התבשרנו כי משלוח ראשון של דגמי קאוואסאקי החדשים של 2011 נחת זה עתה, ובתוך כשבועיים – בתלות בהליכי תקינה של הכלים החדשים – כבר יוכלו הלקוחות הראשונים לקבל את אופנועיהם. מתוך חמישה דגמי קאוואסאקי חדשים ב-2011 הגיעו בינתיים ארבעה (האחרון, ה-ZX-10R חורך-האספלט, מתעכב – אולי בגלל הבעיות המכניות שהתגלו באופנועים מייד לאחר תחילת מכירתם ואשר גרמו לקריאת-תיקון ולעצירת השיווק עד שמקור התקלה התגלה). אף אחד מהם אינו צפוי להיות רב-מכר – בואו נודה על האמת, הביטוי הזה לא ממש מתאים לאופנוע כלשהו בישראל – אבל עדיין מדובר ברביעיית אופנועים מענינת, שבחלקם גם מציעים רמת מחירים נמוכה יחסית. ה-ZR750R (בתמונה הראשית) זוכה לכמה חידושים ושיפורים לעומת ה-Z750 הרגיל, ומוצע תמורת 70,000 ש"ח – 3,000 ש"ח יותר מה-Z750 הרגיל, ובדיוק כמו המתחרה הישיר מבית ימאהה, ה-FZ8. קצת מעליו מתמקם ה-Z1000SX, גרסה חדשה של ה-Z1000 שמקבלת פיירינג מלא ותנוחת רכיבה מעט זקופה יותר ואפשרות להתקנת מזוודות מקוריות. המחיר: 95,000 ש"ח, 5,000 ש"ח יותר מה-Z1000 העירום ו-2,000 ש"ח יותר מימאהה FZ1 פייזר (המצוייד בחצי פיירינג). בראש היצע הקרוזרים של קאוואסאקי מתייצב ה-VN1700 וויאג'ר, בגרסת תיור מאובזרת למשעי – תיקי צד מקוריים, בקרת שיוט, מערכת שמע עם ממשק iPod ועוד. המחיר: 160,000 ש"ח.
אבל הכלי המענין מכולם, והיחיד שהוא חדש באמת, הוא ה-W800 – אופנוע-רטרו נישתי שידבר, מן הסתם, לקהל מאד מסויים (ומאד מצומצם). בתמורה ל-65,000 ש"ח תקבלו מנוע טווין בעל הספק צנוע, ועיצוב בטעם של פעם.
ב"מטרו" לא רצו להתחייב בשלב זה למועד ההגעה של הדגם החמישי, ה-ZX-10.
עכשיו רק צריך בחון את הW800 אל מול הVT750S
האם הדגם הנ"ל שנה 2010 זהה לדגם החדש 2011