fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

גיבורים קטנים, בפעם השישית

גיבורים קטנים, בפעם השישית

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: שי שיוביץ      כתבה: קטי זולוטריוב


צילום ועריכת סרטון: מכבי ליפשיץ

ביום חמישי בבוקר, בפעם השישית ברצף (!), נפגשנו בתל חדיד ב"אירוע גיבורים" לעשות כיף עם ילדים מקסימים.


למי שעדיין לא מכיר, נספר כי תנועת גיבורים קטנים מבוססת על פעילות התנדבותית עם ילדי החינוך
המיוחד בגילאי 6-21 הסובלים מפיגור שכלי, וזאת ע"מ ליצור עבורם מסגרת תומכת, כיפית ומשקמת שמטרתה להכשיר אותם לחיים הבוגרים.

לתל חדיד הגיעו מעל ל- 40 רוכבים – חברים יקרים של המגזין, שהגיעו רכובים על מגוון רחב של כלים – ספורטיבים, קרוסטוררים, קסטומים ואפילו אופנועי שטח, החל ב- MSX 125  קטן וממזרי וכלה בסוזוקי היאבוסה והראלי מגודלים, בשלל צורות וצבעים. אחרי בונדינג קצר שכלל שלוק מים ותדריך מפי א', האחד והיחיד, יצאנו לדרך כאשר השורה התחתונה הייתה "בואו נשמח ונשמח". נסענו בשיירה חגיגית (ורועשת) מסביב למתחם, וממש ניתן היה לחוש באוויר את האנרגיות הגבוהות והחיוכים הקורנים של כל משתתפי האירוע, והוכיחו זאת התרועות הרמות שעלו עם כל שאגת מנוע. 

חנינו יפה בשורות והעלנו את הילדים על האופנועים, חילקנו בנדנות של אופנוענים ודאגנו שיצטלמו וירגישו כמו אופנוענים ליום אחד- ילדים, הורים, חיילים ומתנדבים. בסוף האירוע ליוונו את הילדים בעוד שיירה ל "שרשרת החיול", שהיא חלק משמעותי מהאירוע בו הילדים מקבלים מדים ירוקים ו"מצטרפים לצבא" כמו כולם. למרות שלהרבה מהרוכבים לא היתה זו הפעם הראשונה באירוע, נראה שרמת ההתרגשות והשמחה שבנתינה לא רק שלא ירדה עם השנים- אלא אף עלתה. רוצים סגולה בטוחה לשנה טובה ומתוקה? ההתנדבות, האהבה שהורעפה על הילדים ורוחב הלב שהופגנו אתמול באירוע הן-הן הסגולות הטובות ביותר לכתיבה וחתימה טובה בספר החיים הטובים, באחריות.

אתר דוגרי מודה מאוד לכל הרוכבים שממשיכים להגיע באדיקות ולסייע במלאכה, על כך ששמחו יחד איתנו, ובעיקר תרמו מזמנם וממרצם לאירוע המקסים הזה. התרגשתי לראות איך אנשים חודלים את הלו"ז הצפוף שלהם לכמה שעות ע"מ לתת משהו בלי לבקש תמורה, אתם אלה שהופכים את העולם שלנו ליפה יותר!

תחושת הסיפוק האדירה וההתרגשות שלנו טרם שקעה, ואנו מחכים בכיליון עיניים לשנה הבאה!

 

דוגרי שמחים להודות ל:
מאיר חברה למכוניות בע"מ; עופר אבניר; מטרו מוטור; ד.ל.ב מוטוספורט; אלבר מוטו; ליגל; באנלי קיוואי; רמי ביטוחים; תמוז סוכנות לביטוח; אישימוטו; סטפן; פרפקט אופנועים; פרפר אופנועים; אופנועית; לרט; רשת אופנוסנטר; איי. די. מוטורספורט; ביג בויז טויס; HRP ; אחד על אחד; כלבוטקס; מלוסי ישראל; ברקום (סקאלה ריידר); קב' לוי יצחק; לברוך קרוטמן ולסיירת האופנועים הארצית של משטרת התנועה, ולארז בנק, אמיתי ומשה מכלמוביל, יבואנית מיצובישי, על העזרה הגדולה עם הטרייטון שניתן כרכב סיוע.

 

13 תגובות ל גיבורים קטנים, בפעם השישית

  1. היה מקסים!!!
    להת' גם בשנה הבאה.
    צריך להיות שם כדי להבין כמה הכל טוב אצלינו….

  2. ארוע מרגש כל שנה מחדש.

    שאפו למכבי ליפשיץ על הצילום ועריכת הסרטון.

  3. אשמח לקבל מידע על האירוע.
    אודה אם תסבירו לי כיצד ניתן לראות המצגת בגודל המסך והתמונות מתגלגלות.
    שנה טובה ותודה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל