מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 החדש – עכשיו בישראל
גיא בן ברק
צילום: יצרן
קבוצת HM מוטורס, יבואנית אופנועי אם.וי אגוסטה, שמחה לבשר על השקתו ותחילת שיווקו בישראל של דגם הברוטאלה 800 החדש ל-2016. כבן למשפחת הברוטאלה שהציבה עוד בשנת 2001 סטנדרטים פורצי דרך של עיצוב חשוף מציג הדגם החדש את אותו עיצוב סדנה אקזוטי בעירום ייחודי – אולם חוויית הרכיבה חדשה, שימושית ומתאימה לקשת רחבה בהרבה של רוכבים ורוכבות. כדי להשיג את אותו אופי פחות קשוח וידידותי יותר תוכנן הדגם מהיסוד, מנוע השלושה צילינדרים מגיע להספק מרבי משמעותי – אולם בסל"ד יחסית נמוך של 11,500 סל"ד, ויחד עם המומנט הגבוה של 8.3 קג"מ שמגיע מוקדם ב-7,600 סל"ד מתקבלת רצועת כוח רחבה מאוד המאפשרת תאוצות ללא צורך בהורדת הילוכים כמו-גם מהירויות שיוט נוחות וכמובן חיסכון משמעותי בדלק.
טרייד אין במחיר המחירון עפ"י תקנון החברה.
או
קבלת חבילת ציוד רכיבה יוקרתי במתנה הכוללת מכנס, מעיל וקסדה ממותגים MV AGUSTA.
או
מסע אופנועים יוקרתי באיטליה על חשבון היבואן.
או
קורס רכיבת מסלול בחו"ל על חשבון היבואן.
או
הארכת אחריות יצרן לשנתיים נוספות – כחלק מהאמון המוחלט של היצרן באופנועים שלו ובאופן בלעדי לחברת MV AGUSTA ניתנת האפשרות להאריך את אחריות היצרן המקורית בשנתיים נוספות.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –
תגובת גב"ב לגולש "חיים":
דווקא באופנוע עירום שרוב חייו בתוך העיר, כולל בשעות של לילה ומזג אוויר גשום, בקרת האחיזה קריטית ותאפשר לך לפתוח מצערת גם בתנאים מגבלתיים של סלילת הכבישים בעיר והלכלוך שעליהם, ללא חשש של איבוד אחיזה בגלגל האחורי, מה שמביא לאבדן יציבות. זאת בזכות החיישנים של המערכת המנטרים את אחיזת הגלגל האחורי ובמילי שנייה שהגלגל מתחיל להחליק חותכת המערכת את ההצתה לשבריר שנייה, ובכך מאפשרת לצמיג האחורי לחדש את האחיזה. רמות ההתערבות הרבות מאפשרות לך לקבוע את רמת ההתערבות, כלומר רמת התערבות מינימאלית תאפשר לגלגל האחורי להחליק מעט ורמת התערבות מרבית תחתוך את הכוח מייד עם איבוד האחיזה. שווה איפה גם למי שאינו מצוי במערכות האלקטרוניקה ללמוד את מערכות הבטיחות במקרה זה של אופנוע עירום שחי בעיקר בעיר, שכן הן יאפשרו שימוש יעיל מהנה ובטוח יותר בתנאים של החיים האמיתיים בכבישי ישראל.
– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –– – – – – – –
שאלה למומחים-
אני לא מדור Y, לא מבין בבקרות ומיגונים אלקטרונים, רואה באופנוע הזה כפאר יצירה, מפחד מהכפתורים, למשל למה לי בקרת משיכה מתקדמת בעלת 8 מצבים?? אני יכול לקבל אותו ערום מכל הדברים האלו?
איזה סיבה יש לי לקנות אותו?
אבל עדיין אני חושב שהם צריכים לרדת מעץ המחירים הגבוה שהם טיפסו עליו… רואים את זה גם עם שרקו מותג השטח שלהם. תמחור פשוט מנותק מהמציאות.
אבל איפה אתה רואה בעיית תמחור? קראת והבנת באיזה מכונה מטורפת מדובר מבחינת טכנולוגיה וביצועים? לאיזה דגם אתה בדיוק משווה את הברוטלה החדש? חוצמזה בהערה שלך לגבי התמחור של השרקו אתה טועה. הם מוכרים את השרקו 300 4 פעימות שלהם,כנראה אופנוע האנדורו הטוב ביותר בעולם בפחות מהמחיר שקטמ והאסקי מוכרות את ה-350 שלהן.
מחיר ב ארצות הברית MSRP $13,798.00
אז למה אנחנו משלמים מחיר כפול?? למה!!?
קבל דוגמה נגדית: BMW S1000R ב-113,000 (מחיר מחירון, אפשר לקבל הנחות מצויינות), 160 כ"ס, 11.2 ק"ג מומנט, 4 מצבי רכיבה, כול המערכות האלקטרוניות כמו בברוטאלה, יחס משקל להספק מטורף, מונובלוקים של BREMBO עם כושר עצירה שלא מהעולם הזה, צמיגי PIRELLI CORSA, אמינות יוצאת מהכלל (4 טורי של BMW ידועים כאמינים ביותר). אפשר להמשיך עוד ועוד. אז למה לשלם מחיר כמעט זהה עבור BRUTALE 800? אם היה 90,000, שזה 20,000 ממקבילו MT-09, אז אולי הייתי חושב על זה.
נ.ב. אני לא קשור לדלק מוטורס, לגבי S1000R כותב מניסיון אישי של שנה עם הכלי.
המחיר גם הגיוני יחסית למותג שכזה
הוא מציג לך מחיר 113000 ש"ח ואפשר לקחת גם ב 100000 ש"ח יעני שיטת מצליח.
נעזוב את זה לרגע, אתה משווה אותו לMT ? לדעתי נסחפת קצת אפשר להשוות ליוסאנג X5 לא יותר קרוב ?
ולסיום שתבוא למכור את הבימר שלך נראה מה תקבל אם בכלל, הברוטאלה פונה למי שמחפש גם יחוד ויופי ולא כמו הענק הפטזל שלך שבלי לפגוע נראה כמו אופנוע שגדל במחסני צרנוביל ויצא פצוע.
אני לא אקנה לא בימר ולא MV כי לדתי אין בהם שמץ של פרקטיות.
אבל אם הייתי צריך לרכוש הייתי לוקח את ה MV כי עדיין המראה למי שרוכש אופנועים בתקציב כזה חשוב.
לדעתי בגלל שאתה תקוע עם הבימר שלך אתה מנסה לשכנע את עצמך שהוא עדיף, אבל זה רק אני 🙂