fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ימאהה FJR1300 משודרג ל-2016

ימאהה FJR1300 משודרג ל-2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מאז הופעתו ב-2000 משדרגת ימאהה את דגם הספורט-תיור המצליח שלה, FJR1300, מדי מספר שנים, כך קיבל ABS ב-2003, הילוכים חצי אוטומטיים (ללא צורך בתפעול מצמד) ב-2006 כחלק משורת שינויים מקיפה, למעשה דגם חדש; ב-2009 שיפורי הזרקת דלק ותגובת מצערת, דגם 2014 זוכה לגרסת מתלים אלקטרוניים (ES הנמכרת במקביל לגרסה הרגילה) – וכך אנו מגיעים ל-2016 עם שיפורים נוספים לחבילה המאוד עשירה שממילא כבר מותקנת בדגם זה.  

ל-2016 הן גרסת המתלים האלקטרוניים והן הרגילה משודרגות משמעותית בתחום ההילוכים עם התקנת גיר 6 הילוכים במקום החמישה ב-15 שנות הדגם, אין מדובר בגיר 5 הילוכים הישן פלוס הילוך אוברדרייב אלא שינוי של כול יחסי ההעברה כולל קיצור מתבקש של הילוכים 4 ו-5. שינוי נוסף בתחום התאורה עם עיצוב חדש לפנסים הראשיים, אשר גם עברו לתאורת לד כמו התאורה האחורית; גרסת ES היקרה זוכה אף לתאורת "סיבובים", בפעם הראשונה אצל ימאהה מותקנים 3 פנסי לד יעודים למצבים בהם האופנוע בהטיה וצריך להאיר מעבר לתאורה קדימה בלבד, מחשב ניהול המנוע מוזן בדיוק במצב האופנוע באמצעות חיישן האינרציה (IMU) ומפעיל את התאורה בהתאם.

5 תגובות ל ימאהה FJR1300 משודרג ל-2016

  1. האם עדיין ללא קלאצ'?
    חבר עם אופנוע כזה ללא קלאצ' לא ממליץ כלל. הבעיה בעיקר בסיבובים, שאז לפעמים עושים עם חצי קלאצ'.

  2. הייתי הבעלים המאושר של הימהה FJR 2003
    החלפתי ב ב אמ וו .1150 טורינג . אין מה להשוות כח מהירות זינוק טעיתי .. אבל נראה שהייתי חייב להחליף הוא התרסק בטוטל בכביש 6 עם הקונה החדש שלו הרוכב יצא מזה בחיים . מאז ב אמ וו . שאווירודינמית מראה הרבה יותר יציבות בהתנגשות רוח . אבל הביצועים ….. ממה מיה
    נראה שארכוש את הנוול .באם אוכל לעשות טרייד עם הב אמ וו. TR1150

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל