fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

קריאה לתיקון לקוואסאקי ZX10R

קריאה לתיקון לקוואסאקי ZX10R

אופיר דואק

צילום: יצרן

חברת קאוואסאקי העולמית מפרסמת היום קריאה לתיקון כל אופנועי ה-ZX10R משנת הדגם 2011 עקב חשש לפגם במערכת החיווט. לפי קאוואסאקי הרתמה שמאבטחת את צמת החוטים הנמצאת מתחת למושב עלולה להשתחרר ובכך החוטים עלולים לנוע בחופשיות כשבמצב זה הם יכולים להתקפל או להתחכך בשלדה דבר שעלול לגרום לקצר ואולי אף לקרע.

הקריאה לתיקון יוצאת לאחר שמספר ימים קודם לכן פרסם מנהל הבטיחות בדרכים האמריקאי NHTSA אזהרת בטיחות בנושא לגבי ה-ZX10R ודרש להחזיר לתיקון כ-2,500 דגמי ה-ZX10R שנמכרו במהלך שנת 2011 בארה"ב. נכון לעכשיו לא ידוע על תאונות שנגרמו בעקבות התקלה שנראית על פניו שולית. צריך לזכור שארגון ה-NHTSA הוא ארגון חזק ובעל השפעה המפרסם מחקרים רבים בתחום הרכב ועשרות קריאות לתיקון ואזהרות בטיחות מידי שנה. בשנה שעברה פרסם הארגון לאחר אזהרה לגבי תקלה האפשרית בדוושת התאוצה במכוניות טויוטה שגררה קריאת ענק לתיקון של מיליוני מכוניות ועל הדרך עוררה סערה ופאניקה גדולה בציבור, כמו גם נזק תדמיתי עצום לטויוטה. מאז נלקחות הודעות הארגון ברצינות יתרה ואף אחד בקרב יצרני המכוניות והאופנועים לא מוכן לקחת על עצמו את סיכון שעלול להיגמר בקטסטרופה תדמיתית.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שבה קוראת קאוואסאקי לתיקון את דגמי ה-ZX10R החדש. חודשים ספורים לאחר צאתו לשוק פרסמה קאוואסאקי קריאה לתיקון עקב כשל בקפיצי השסתומים דבר שגרר את עצירת המכירות והחלפת קפיצים וגל זיזים.

מחברת מטרו מוטור יבואנית קאוואסאקי לישראל נמסר שהעניין כרגע בבדיקה האם מדובר בריקול עולמי או כזה שמיועד לשוק האמריקאי בלבד. אם יהיה מדובר בריקול עולמי החברה תפעל בהתאם להנחיות.

למבחן הדרכים של ה-ZX10R בדו"גרי לחצו כאן

6 תגובות ל קריאה לתיקון לקוואסאקי ZX10R

  1. טוב שלא הוציאו ריקול על זה שנפיחה חזקה של הרוכב אחרי חמין של שבת עלולה לשחרר את רגלית הרוכב שיכולה להסתבך בשרשרת

  2. הכלי מספר אחד, לאחרונה מראה שאין לו תחרות, במידה ותהיה בעיה נכנס לביקורת, ממתין.

  3. nhtsa כנראה עוד ארגון בסיגנון אור ירוק שצריך מידי פעם גל תקשורתי שידעו על קיומו

  4. האופנוע הטוב ביותר בשוק. קל זריז מנוע רצחני.
    אז יש איזה ריקול….אז מה.?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל