fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC

סוזוקי GSR750 בדרך לתקינה

סוזוקי GSR750 בדרך לתקינה

טל סולומון

צילום: מערכת דו"גרי


לאחר תרדמת קלה חשף סוזוקי באוקטובר אשתקד את הדגמים החדשים. צמד הג'יקסרים (600 ו-750) עברו שינויים קלים, ביניהם ירידה במשקל, עלייה בהספק וקיצור בסיס הגלגלים על ידי שינוי השלדה.
הדובדבן של סוזוקי היה היצור החדש שנולד – GSR750. אופנוע זה נולד לאחר שבסוזוקי זיהו את העלייה בביקוש לאופנועי נייקד בנפח ביניים. בסוזוקי מקווים שה-GSR750 יגדיל את המכירות בעולם לאחר שנים קשות בהן לא נשמעו בשורות מרעישות מהמפקדה בהממטסו.
מנועו של ה-GSR750, ארבעה בשורה מקורר נוזל (נלקח מהאח הספורטיבי, GSX-R750 דגם 2010) ומפיק 104.6 כוחות סוס. שני המתחרים העיקריים של הנייקד החדש הם ה-FZ8 של ימאהה וה-Z750 של קאוואסאקי, שניהם מיובאים לארץ על ידי מטרו ועולים כ-70,000 שקלים. מחירו של ה-GSR עדיין לא נחשף.

נתונים טכניים
GSR750
 
מנוע
 
סוג מנוע
4 בשורה, מקורר נוזל
נפח
749 סמ"ק
הספק
104.6 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט מירבי
8 קג"מ ב-9,000 סל"ד
קדח ומהלך
46*72
שסתומים
4/DOHC
 
מתלים/בולמים
 
קדמי
מזלג הפוך קאיבה, 120 מ"מ
אחורי
מונושוק קאיבה
 
בלמים
 
קדמי
דיסק כפול
אחורי
דיסק בודד
 
צמיגים
 
קדמי
120/70-17
אחורי
180/55-17
 
מידות
 
בסיס גלגלים
1,450 מ"מ
גובה מושב
815 מ"מ
נפח מיכל דלק
17 ליטר
משקל
210 ק"ג

נתונים טכניים
GSX R750/600
 
 
מנוע
 
 
סוג מנוע
4 בשורה מקורר נוזל
נפח
599 סמ"ק
749 סמ"ק
הספק
124 כ"ס ב-13,500 סל"ד
147.9 כ"ס ב-13,200 סל"ד
מומנט מירבי
7.097 קג"מ ב-11,500סל"ד
8.8 קג"מ ב-11,200 סל"ד
קדח ומהלך
48.7*70
42.5*67
שסתומים
4/DOHC
 
מתלים/בולמים
 
 
קדמי
מזלג הפוך שואה, 120 מ"מ
אחורי
מונושוק
 
 
בלמים
 
 

גלריה

15 תגובות ל סוזוקי GSR750 בדרך לתקינה

  1. נראה הרבה יותר טוב מההורנט. מתי מבחן מול ה-Z ?

  2. אגב.. מה זה משנה התמונות, העיקר הוא בת"א, מניח שזה ממצלמת נייד., ככה זה שזה "חשיפה".
    ממתין לאופנוע בטירוף.

  3. קראתי דברים טובים על האRום הזה.
    לא נורא התמונות….אבל תנו מבחן דרכים טוב.זה העיקר.

  4. עם ידיעה שכזאת. רררררררררררררררררררררררררררר
    אני רוצה נסיעת מבחן.

  5. מול הFZ8 סביר להניל שהוא ינצח אבל הקווא Z750R החדש יתן לו בראש. העם רוצה מבחן השוואה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל