מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
רוית דדוש עליון
1 על 1
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
פרפקט קוביה שמאל
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

הדיאבל נחת בישראל

הדיאבל נחת בישראל

מערכת דוגרי

מדי שנה דוקאטי מנסה להפציץ במגרש הביתי שלו – תערוכת מילאנו. בדרך כלל זה גם עובד. בתערוכת מילאנו האחרונה חשף דוקאטי את הדיאבל ששבה את עינינו מהרגע הראשון. שלוש שנים עמלו דוקאטי על פיתוח הדיאבל. הקונספט שלו מציג שילוב יצירתי בין קרוזר, נייקד ואופנוע ספורטיבי. דוקאטי ידוע בתור יצרן שממציא סגמנטים חדשים פעם בכמה שנים ולכך גם כיוונו בפיתוח הדיאבל.

בליבו של הדיאבל פועם מנוע טסטסטרטה 1,200 L-Twin בזווית 11 מעלות, מקורר מים ומפיק 162 כוחות סוס, עם מומנט מירבי של 13 קג"מ. מהנדסי דוקאטי רצו לשמור על שלושה כללים עיקריים בפיתוח האופנוע והם משקל קל, ביצועים ספורטיביים ועיצוב קיצוני. בנוגע לעיצוב אין ספק שהם פגעו. גם בסעיף המשקל הצליח להם שכן הדיאבל שוקל 210 ק"ג ללא נוזלים. באשר לביצועים, בינתיים אנחנו ניזונים ממבחני הדרכים שכבר ערכו לו בארה"ב ובהשקה העולמית, לפיהם הוא עומד גם בקריטריון הזה. בגלל שאתם סומכים רק על מילה של דו"גרי, אנחנו מבטיחים להניח עליו את ישבננו בקרוב כדי לספר לכם אם הוא אכן עומד בציפיות הגבוהות.
את הדיאבל תוכלו לפגוש באולם התצוגה של דוקאטי ברחוב שדרות הר ציון, תל אביב. מחירו של הדיאבל נקבע על 163 אלף שקלים לגרסה הבסיסית ו-193 אלף שקלים לגרסה היקרה יותר.
 

גלריה

6 תגובות ל הדיאבל נחת בישראל

  1. אפשר כך ואפשר כך. במקרה הזה מתייחסים ליבואן כזכר. כמו ליצרן כזכר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2