fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מ-2013: ABS לכל אופנועי ב.מ.וו

מ-2013: ABS  לכל אופנועי ב.מ.וו

אופיר דואק

צילום: יצרן

במקביל לחשיפת מתיחת הפנים לדגמי ה-GS במשפחת ה-F שלה חושפת ב.מ.וו תוכנית בטיחותית חדשה בשם "בטיחות 360". עיקר התוכנית של ב.מ.וו היא הגברת השימוש במערכות בטיחות שונות באופנועים מתוצרתה ממערכות ABS  ובקרת אחיזה ועד למערכות תאורה משופרות ומתלים אקטיביים.

בראש ובראשונה מדובר בהפיכתה של מערכת ה-ABS  לסטנדרטית בכל דגמי ב.מ.וו החל משנת הדגם 2013. לא מדובר בצעד מפתיע שכן באירופה מתכוונים להכניס לתוקף תקנה שתחייב כל אופנוע להיות מצויד במערכת ABS. אגב, ב.מ.וו הייתה הראשונה להציע מערכת  ABS באופנוע סדרתי והיה זה בשלהי שנות ה-80' בסדרת ה-K של החברה. לעתיד לבוא צפויות מערכות בקרת האחיזה והמשיכה של היצרן (ASC + DTC) להיות מוטמעות בדגמים נוספים בקו הדגמים לצד שליטה אלקטרונית על כיול המתלים ומערכות תאורה משופרות עם טכנולוגית LED ויכולת עקיבה בהתאם לתנאי הרכיבה (תאורה אדפטיבית שקיימת גבר בדגמי ה-K היוקרתיים).

בנוסף שוקדים בב.מ.וו על פיתוח מערכות בטיחות עתידיות שבהן מערכת תקשורת מתקדמת שתאפשר לאופנוע לקבל מידע עדכני על מצב התנועה. בתאם לכך להפעיל את מערכות התאורה והצופר כדי לסייע להשתלב בתנועה בצורה בטוחה, כמו למשל בכניסה לצמתים עמוסים וכדומה. מערכת נוספת אמורה להיות מערכת תראה על סכנות בכביש שתתבסס על מצלמות שיאפשרו לנתח סכנות צפוית ולהתריע על כך בפני הרוכב, בדומה למערכות התראה דומות שכבר קימות בעולם הרכב.

גלריה

2 תגובות ל מ-2013: ABS לכל אופנועי ב.מ.וו

  1. פיתולים, פניות הייר-פיין מדהימות, לפני כל פנייה יש שלט בו כתוב אחוז השיפוע. ובכל תחנות הביניים, לאורך כל הכבישים: GS, GS, GS

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל